logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 38Content Communication stworzyła kampanię „Nieśmiertelne słowa”

  PR 17.03.2023, przeczytano 868 razy
ilustracja

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim”, to główny przekaz kampanii, którą Agencja 38Content Communication stworzyła z Puckim Hospicjum. Słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo. Warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-38content-communication-stworzyla-kampanie-_niesmiertelne-slowa_,399326,artykul.html

Już w XVIII wieku Benjamin Franklin powiedział, że „W życiu pewne są dwie rzeczy śmierć i podatki”. Ta wyjątkowa, prowadzona obecnie kampania udowadnia jednak, że nie tylko, bo oprócz tego liczą się jeszcze bliskość i… słowa, które po sobie zostawiamy. Jednak do życia i podatków trzeba podejść podobnie: rozliczyć się z nimi w odpowiednim czasie. Celem działań jest również zachęcenie do przekazywania 1,5% ze swojego rozliczenia podatkowego na rzecz Puckiego Hospicjum pw. Ojca Pio, które zostało założone przez ks. Jana Kaczkowskiego. Jest to niezwykłe miejsce, które otacza swoich podopiecznych opieką medyczną, wsparciem oraz uważnością, aby chorzy w otoczeniu najbliższych, poczuli bliskość, miłość i spokój na ostatniej drodze życia. Dziś Puckie Hospicjum jest wzorem pod względem jakości opieki nad chorymi i ich bliskimi.

- Niełatwo rozmawiać o śmierci. Odchodzenie i strata bliskiego to trudny temat, jednak jest on naturalny i nieuchronny – spotyka każdego z nas. Zespół pracował nad projektem kilkanaście tygodni. To wyjątkowy czas, bo chyba nigdy wcześniej nie widziałam tylu łez i wzruszeń. Podczas spotkań niejednokrotnie zdarzało się, że ktoś wyłączał kamerę, żeby otrzeć łzy i dojść do siebie. Śmierć to wydarzenie, które prędzej czy później spotka każdego z nas. Dobrze jest z tych zdarzeń wyciągać coś dobrego – na przykład nieśmiertelne słowa, które zostaną z nami do końca. Zarówno te, które otrzymujemy od naszych bliskich, ale również te, które zostawiamy im po sobie – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Group.

Idea kampanii opiera się na słowach, które pozostają w pamięci

W ramach kampanii powstał spot w technice typografii kinetycznej. To wizualne przedstawienie historii choroby jednego z podopiecznych Hospicjum opowiadane z perspektywy żony Małgorzaty. Prawdziwa opowieść małżeństwa i słowa wypowiedziane przez bohatera stały się inspiracją do podjęcia tematu nieśmiertelnych słów, które na zawsze pozostają w pamięci. W kampanię zaangażował się Piotr Trojan aktor znany, m. in. z roli Patryka Galewskiego w filmie „Johnny”.

Na potrzeby kampanii stworzony został landing page niesmiertelneslowa.pl. To miejsce, które pozwala wygenerować grafikę z cytatem bliskiego. Nieśmiertelniki z cytatami można udostępniać w mediach społecznościowych lub wydrukować. W ramach działań powstał także nieśmiertelny font Hospitium stworzony przez Mateusza Machalskiego – koordynatora w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. Specjalizuje się on w projektowaniu identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma.

Za kreację i koncepcję strategiczną kampanii odpowiada agencja 38Content Communication, która zajęła się również kompleksową obsługą i prowadzeniem komunikacji. W ramach kampanii prowadzone będą działania mediowe i komunikacja PR.

Tytuł: NIEŚMIERTELNE SŁOWA

  • Klient: Puckie Hospicjum
  • Agencja: 38Content Communication
  • Head of strategy: Marcin Zieliński, Agnieszka Cieślarek
  • Head of design: Maciej Tyran
  • Copywriter: Tomasz Chojnacki
  • Animacja i dźwięk: Artcore
  • Kompozytor: Fryderyk Hoang (Artcore)
  • Dom produkcyjny i postprodukcja: Artcore
  • Online/animacja: Izabela Jędrzejewska (Artcore)
  • Lektorzy: Małgorzata Dudek, Piotr Trojan
  • Project manager: Alicja Kosmalska
  • Communication manager: Justyna Giers
  • Supervisor: Katarzyna Życińska
  • Zespół Puckiego Hospicjum: Anna Jochim-Labuda, Majka Wieczorek, Małgorzata Libront

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764