logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 38Content Communication stworzyła kampanię „Nieśmiertelne słowa”

  PR 17.03.2023, przeczytano 241 razy
ilustracja

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim”, to główny przekaz kampanii, którą Agencja 38Content Communication stworzyła z Puckim Hospicjum. Słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo. Warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-38content-communication-stworzyla-kampanie-_niesmiertelne-slowa_,399326,artykul.html

Już w XVIII wieku Benjamin Franklin powiedział, że „W życiu pewne są dwie rzeczy śmierć i podatki”. Ta wyjątkowa, prowadzona obecnie kampania udowadnia jednak, że nie tylko, bo oprócz tego liczą się jeszcze bliskość i… słowa, które po sobie zostawiamy. Jednak do życia i podatków trzeba podejść podobnie: rozliczyć się z nimi w odpowiednim czasie. Celem działań jest również zachęcenie do przekazywania 1,5% ze swojego rozliczenia podatkowego na rzecz Puckiego Hospicjum pw. Ojca Pio, które zostało założone przez ks. Jana Kaczkowskiego. Jest to niezwykłe miejsce, które otacza swoich podopiecznych opieką medyczną, wsparciem oraz uważnością, aby chorzy w otoczeniu najbliższych, poczuli bliskość, miłość i spokój na ostatniej drodze życia. Dziś Puckie Hospicjum jest wzorem pod względem jakości opieki nad chorymi i ich bliskimi.

- Niełatwo rozmawiać o śmierci. Odchodzenie i strata bliskiego to trudny temat, jednak jest on naturalny i nieuchronny – spotyka każdego z nas. Zespół pracował nad projektem kilkanaście tygodni. To wyjątkowy czas, bo chyba nigdy wcześniej nie widziałam tylu łez i wzruszeń. Podczas spotkań niejednokrotnie zdarzało się, że ktoś wyłączał kamerę, żeby otrzeć łzy i dojść do siebie. Śmierć to wydarzenie, które prędzej czy później spotka każdego z nas. Dobrze jest z tych zdarzeń wyciągać coś dobrego – na przykład nieśmiertelne słowa, które zostaną z nami do końca. Zarówno te, które otrzymujemy od naszych bliskich, ale również te, które zostawiamy im po sobie – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Group.

Idea kampanii opiera się na słowach, które pozostają w pamięci

W ramach kampanii powstał spot w technice typografii kinetycznej. To wizualne przedstawienie historii choroby jednego z podopiecznych Hospicjum opowiadane z perspektywy żony Małgorzaty. Prawdziwa opowieść małżeństwa i słowa wypowiedziane przez bohatera stały się inspiracją do podjęcia tematu nieśmiertelnych słów, które na zawsze pozostają w pamięci. W kampanię zaangażował się Piotr Trojan aktor znany, m. in. z roli Patryka Galewskiego w filmie „Johnny”.

Na potrzeby kampanii stworzony został landing page niesmiertelneslowa.pl. To miejsce, które pozwala wygenerować grafikę z cytatem bliskiego. Nieśmiertelniki z cytatami można udostępniać w mediach społecznościowych lub wydrukować. W ramach działań powstał także nieśmiertelny font Hospitium stworzony przez Mateusza Machalskiego – koordynatora w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. Specjalizuje się on w projektowaniu identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma.

Za kreację i koncepcję strategiczną kampanii odpowiada agencja 38Content Communication, która zajęła się również kompleksową obsługą i prowadzeniem komunikacji. W ramach kampanii prowadzone będą działania mediowe i komunikacja PR.

Tytuł: NIEŚMIERTELNE SŁOWA

  • Klient: Puckie Hospicjum
  • Agencja: 38Content Communication
  • Head of strategy: Marcin Zieliński, Agnieszka Cieślarek
  • Head of design: Maciej Tyran
  • Copywriter: Tomasz Chojnacki
  • Animacja i dźwięk: Artcore
  • Kompozytor: Fryderyk Hoang (Artcore)
  • Dom produkcyjny i postprodukcja: Artcore
  • Online/animacja: Izabela Jędrzejewska (Artcore)
  • Lektorzy: Małgorzata Dudek, Piotr Trojan
  • Project manager: Alicja Kosmalska
  • Communication manager: Justyna Giers
  • Supervisor: Katarzyna Życińska
  • Zespół Puckiego Hospicjum: Anna Jochim-Labuda, Majka Wieczorek, Małgorzata Libront

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764