logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 38Content Communication stworzyła kampanię „Nieśmiertelne słowa”

  PR 17.03.2023, przeczytano 1099 razy
ilustracja

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim”, to główny przekaz kampanii, którą Agencja 38Content Communication stworzyła z Puckim Hospicjum. Słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo. Warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-38content-communication-stworzyla-kampanie-_niesmiertelne-slowa_,399326,artykul.html

Już w XVIII wieku Benjamin Franklin powiedział, że „W życiu pewne są dwie rzeczy śmierć i podatki”. Ta wyjątkowa, prowadzona obecnie kampania udowadnia jednak, że nie tylko, bo oprócz tego liczą się jeszcze bliskość i… słowa, które po sobie zostawiamy. Jednak do życia i podatków trzeba podejść podobnie: rozliczyć się z nimi w odpowiednim czasie. Celem działań jest również zachęcenie do przekazywania 1,5% ze swojego rozliczenia podatkowego na rzecz Puckiego Hospicjum pw. Ojca Pio, które zostało założone przez ks. Jana Kaczkowskiego. Jest to niezwykłe miejsce, które otacza swoich podopiecznych opieką medyczną, wsparciem oraz uważnością, aby chorzy w otoczeniu najbliższych, poczuli bliskość, miłość i spokój na ostatniej drodze życia. Dziś Puckie Hospicjum jest wzorem pod względem jakości opieki nad chorymi i ich bliskimi.

- Niełatwo rozmawiać o śmierci. Odchodzenie i strata bliskiego to trudny temat, jednak jest on naturalny i nieuchronny – spotyka każdego z nas. Zespół pracował nad projektem kilkanaście tygodni. To wyjątkowy czas, bo chyba nigdy wcześniej nie widziałam tylu łez i wzruszeń. Podczas spotkań niejednokrotnie zdarzało się, że ktoś wyłączał kamerę, żeby otrzeć łzy i dojść do siebie. Śmierć to wydarzenie, które prędzej czy później spotka każdego z nas. Dobrze jest z tych zdarzeń wyciągać coś dobrego – na przykład nieśmiertelne słowa, które zostaną z nami do końca. Zarówno te, które otrzymujemy od naszych bliskich, ale również te, które zostawiamy im po sobie – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Group.

Idea kampanii opiera się na słowach, które pozostają w pamięci

W ramach kampanii powstał spot w technice typografii kinetycznej. To wizualne przedstawienie historii choroby jednego z podopiecznych Hospicjum opowiadane z perspektywy żony Małgorzaty. Prawdziwa opowieść małżeństwa i słowa wypowiedziane przez bohatera stały się inspiracją do podjęcia tematu nieśmiertelnych słów, które na zawsze pozostają w pamięci. W kampanię zaangażował się Piotr Trojan aktor znany, m. in. z roli Patryka Galewskiego w filmie „Johnny”.

Na potrzeby kampanii stworzony został landing page niesmiertelneslowa.pl. To miejsce, które pozwala wygenerować grafikę z cytatem bliskiego. Nieśmiertelniki z cytatami można udostępniać w mediach społecznościowych lub wydrukować. W ramach działań powstał także nieśmiertelny font Hospitium stworzony przez Mateusza Machalskiego – koordynatora w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. Specjalizuje się on w projektowaniu identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma.

Za kreację i koncepcję strategiczną kampanii odpowiada agencja 38Content Communication, która zajęła się również kompleksową obsługą i prowadzeniem komunikacji. W ramach kampanii prowadzone będą działania mediowe i komunikacja PR.

Tytuł: NIEŚMIERTELNE SŁOWA

  • Klient: Puckie Hospicjum
  • Agencja: 38Content Communication
  • Head of strategy: Marcin Zieliński, Agnieszka Cieślarek
  • Head of design: Maciej Tyran
  • Copywriter: Tomasz Chojnacki
  • Animacja i dźwięk: Artcore
  • Kompozytor: Fryderyk Hoang (Artcore)
  • Dom produkcyjny i postprodukcja: Artcore
  • Online/animacja: Izabela Jędrzejewska (Artcore)
  • Lektorzy: Małgorzata Dudek, Piotr Trojan
  • Project manager: Alicja Kosmalska
  • Communication manager: Justyna Giers
  • Supervisor: Katarzyna Życińska
  • Zespół Puckiego Hospicjum: Anna Jochim-Labuda, Majka Wieczorek, Małgorzata Libront

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”,...
Do odzysku.  Architektura w obiegu zamkniętym
Kryzys klimatyczny jest faktem, podobnie jak deficyt zasobów budowlanych. Jak w tej sytuacji projektować architekturę? I czy w ogóle? W sobotę 5 października spotkamy się w PPNT Gdynia, by porozmawiać o tym, czym jest architektura cyrkularna. Wymienimy się wiedzą: uporządkujemy pojęcia, poddamy dyskusji uwarunkowania prawne, poznamy praktyki projektowe na rzecz obiegu...
Akademia Technologii Zdobienia i prezentacja Epson SC-F1000 
Pierwszego i trzeciego października API.PL organizuje szkolenie na temat druku w technologiach DTG i DTF. Jednodniowy kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą rozpocząć zdobienie tekstyliów w najpopularniejszych obecnie technologiach druku cyfrowego. Również przedsiębiorcy zaawansowani w obu technikach znajdą coś dla siebie – podczas projektowania...
Porsche Store w Elektrowni Powiśle
Grupa dealerska Porsche Inter Auto otworzyła pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie Porsche Store, inaugurując tym samym nową erę w prezentacji i sprzedaży samochodów premium. Zlokalizowana w tętniącej życiem Elektrowni Powiśle „Stolica Marzycieli” to nie tylko salon samochodowy, ale przede wszystkim wyjątkowa przestrzeń, łącząca świat motoryzacji,...
Blowek dołącza do ekipy Parówkożerców
Marka Tarczyński ponownie zaskakuje, tym razem łącząc siły z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Karolem "Blowkiem" Gązwą. W dynamicznej, inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września w Dzień Parówkożercy, Blowek odkrywa najlepszy śniadaniowy lifehack – oczywiście z parówkami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764