logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 4 All wygrała przetarg na kampanię wizerunkową VTS Group

  PR 16.10.2014, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku wygranego przetargu, w którym brało udział sześć agencji, Agencja 4 ALL przygotowała rozwiązania kreatywne, komunikacyjne, produkcję serii reklam prasowych, bannerów internetowych i mailingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-4-all-wygrala-przetarg-na-kampanie-wizerunkowa-vts-group,22928,artykul.html

Kampania obejmująca swym zasięgiem Polskę i Rosję, będzie emitowana w czasopismach branżowych i na portalach internetowych związanych z tematyką budownictwa, technologii, instalacji. Jej adresatem są biura projektowe, firmy budowlane, korporacje deweloperskie, inwestorzy. Emisja reklam w czasopismach i w internecie, rozpoczęta w październiku, potrwa do końca 2014 roku. Wygrany przez agencję 4 ALL przetarg oznacza początek stałej współpracy agencji z firmą VTS Group.

Źródło: 4 ALL

www.4-all.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja 4 ALL działa na rynku od 14 lat. Do głównych klientów agencji należą: BEKO, Bonduelle, Nestle, Teva, Pernod Ricard. Agencja oferuje usługi we wszystkich obszarach działań komunikacyjnych, reklamowych i produkcyjnych: atl, btl, social media, multimedia, internet, PR. Agencja 4 ALL zatrudnia 20 osób.

VTS GROUP jest dostawcą central wentylacyjno-klimatyzacyjnych i urządzeń grzewczych. Międzynarodowa korporacja działa od 25 lat, w 40 krajach świata, zajmując pozycję lidera w branży. Jej produkty dystrybuowane są Stanach Zjednoczonych, Rosji, Indiach, Chinach, krajach Unii Europejskiej (w tym w Polsce). Nowoczesne urządzenia VTS GROUP montowane są w budynkach biurowych o najwyższym standardzie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764