logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 81/82 - nowy podmiot na rynku

  PR 29.09.2021, przeczytano 388 razy

Claimem nowej agencji 81/82 jest „We make sense & that makes a difference”. Agencja, która specjalizuje się w platformowych rozwiązaniach komunikacyjnych, stawia na współpracę z polskimi przedsiębiorcami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-81-82---nowy-podmiot-na-rynku,393178,artykul.html

Zespół 81/82 tworzą ludzie urodzeni na początku lat 80. – w czasach, w których w Polsce rozpoczął się proces zmiany świata analogowego na cyfrowy.

– Silne doświadczenie tej zmiany połączyło nasz zespół – mówi Tomek Bogdanowicz, współwłaściciel i managing director w 81/82. – Dzisiejsi czterdziestolatkowie mają już niewiele wspólnego z inżynierem Karwowskim z „Czterdziestolatka”. Ich świat jest w pełni digitalowy, mają inne priorytety, ale to ogromna grupa docelowa, która z sentymentem patrzy wstecz, doceniając to, co zanika – prawdziwe emocje, relacje, rzeczy, które żyją lata, a nie tylko chwilę. W ten sam sposób patrzymy na komunikację. Ma być prawdziwa, dobrze osadzona w strategii, budzić emocje i działać przez dłuższy czas. Mieć wartość dla konsumentów. Po prostu mieć sens.

Priorytetem agencji 81/82 jest współpraca z polskim biznesem - kreowanie silnych marek, wspieranie ich w ważnych momentach rozwoju, wyprowadzanie na szerokie wody.

– To wciąż duże wyzwanie rodzimego biznesu, który z jednej strony ma ogromny potencjał rozwoju, ale z drugiej nie zawsze w pełni wykorzystuje siłę marketingu. Chcemy to zmieniać – deklaruje Tomek Bogdanowicz - być opiekunem i partnerem takich firm, ukazując sens i realne korzyści płynące z inwestycji w komunikację z odbiorcą, budować wspólną perspektywę i – co ważne – bliską, niedystansującą relację.

Agencja 81/82 specjalizuje się w strategii i platformach komunikacji, w tworzeniu marek, kreacji oraz w consultingu biznesowym. Została założona pod koniec 2020 roku przez Tomka Bogdanowicza, Annę Grabowską, Anię Kumór i Agatę Grzylińską-Pawełczak. Każdy w zespole ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, zdobywane podczas pracy dla takich marek jak: Unilever, Carlsberg, Rossmann, VW, CEDC, Procter & Gamble, T-Mobile.

Źródło: 81/82

www.8182.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs w celu udoskonalenia oferty rozwiązań do Digital Signage
W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.
Canon Europe: dwa ważne transfery do zespołu kierowniczego druku produkcyjnego
Canon Europe poinformował o dwóch ważnych transferach do europejskiego działu sprzedaży i marketingu w obszarze druku produkcyjnego. Alicia Cifré Trassierra objęła stanowisko Vice President, Production Print Direct Sales, a Jennifer Kolloczek – European Planning, Marketing & Innovation Senior Director. Obie ekspertki rozpoczęły pracę w nowych rolach od 1...
Clear Communication Group wzmacnia zespół zarządzający
Clear Communication Group stawia na jeszcze większą profesjonalizację w zakresie konsultingu i doradztwa komunikacyjnego. Realizację tego celu wspierać będzie nowa struktura organizacji. Martyna Sikorska, związana z CCG od 2015 roku, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej. Wraz z partnerami zarządzającymi Anną Nalewajk oraz Markiem Gieorgicą odpowiada za...
Sylwia Kobus wzmacnia struktury Whites jako Group Account Manager
Do Grupy Digitalowej Whites dołączyła Sylwia Kobus, wzmacniając dział Client Service jako Group Account Manager. Wcześniej Sylwia była związana z agencjami: Walk Digital, LiquidThreed w Grupie Publicis i Havas.
Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764