logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Abanana partnerem Tesco Polska

  PR 15.03.2018, przeczytano 555 razy

Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki. Abanana odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę profilu Tesco Polska na Facebooku, przygotowanie newsletterów, banerów, obsługę stron internetowych Tesco, w tym serwisu internetowego Tesco e-zakupy i strony Clubcard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-abanana-partnerem-tesco-polska,35805,artykul.html

- Współpraca z firmą Tesco jest owocem strategii marketingowej marki Abanana - mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana. - Od czterech lat postawiliśmy na mocną komunikację kompetencji agencji na Facebooku, Instagramie i Linkedinie. Ponadto dzielimy się naszym doświadczeniem w ramach wydarzeń Internet ASAP. Do tego dochodzi nasza stała obecność w mediach branżowych czy też cieszący się popularnością blog Labber.pl. Każdego dnia zdobywamy coraz większe zaufanie wśród nowych klientów, także tych z zagranicy. Współpraca z takim partnerem jak Tesco wynika z naszych obopólnych dążeń: Tesco jest pionierem w zakresie popularyzowania usługi dostaw do domu zakupów zamówionych przez Internet, my zaś, bazując na najnowocześniejszych metodach komunikacji marketingowej, efektywnie prowadzimy kampanie reklamowe - dodaje.

- W prowadzonej przez nas komunikacji zachęcamy klientów do korzystania z usług sklepów stacjonarnych oraz promujemy nieustannie rozwijającą się sieć zakupów z wykorzystaniem Internetu - mówi Agnieszka Krok, Head of Creative Abanana, której zespół będzie sprawował pieczę nad projektem.

- Pracując zgodnie ze strategią Tesco, w komunikacji stawiamy na wysoką jakość merytoryczną przekazywanych klientom treści i mocne zaangażowanie odbiorców. Dzięki doświadczeniu zarówno w branży spożywczej, jak i w obsłudze klientów należących do podobnej kategorii, współdziałanie z tak znaczącą siecią jest dla nas ogromną przyjemnością, ale też wyzwaniem - dodaje Jarek Dziedzicki, Account Manager Abanana odpowiedzialny za współpracę z Tesco.

W związku modelem pracy Tesco w Europie Środkowej, Abanana będzie ściśle współpracowała z innymi agencjami obsługującymi Tesco w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Oznacza to także wymianę projektów, adaptację materiałów oraz dzielenie się doświadczeniami pomiędzy wyżej wymienionymi agencjami a oddziałami Tesco w poszczególnych krajach.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764