logo
WIADOMOŚCI

Agencja Adnova obsługuje markę Filorga

  PR 13.02.2018, przeczytano 345 razy

ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adnova-obsluguje-marke-filorga,35436,artykul.html

Agencja ADnova rozpoczęła współpracę z firmą FILORGA Poland – wchodzącą w skład, obecnej niemal na wszystkich kontynentach, francuskiej grupy Laboratoires FILORGA, która od ponad 30 lat dostarcza na rynek innowacyjne rozwiązania do walki z procesami starzenia się skóry. Zadaniem ADnovy będzie kreacja materiałów wizerunkowo-informacyjnych (tradycyjnych i digitalowych), podkreślających ekskluzywny charakter, eksperckość oraz najwyższą jakość produktów FILORGA. Wyzwaniem dla agencji będzie również edukacja w obszarze medycyny estetycznej, w celu udostępnienia jej szerszemu gronu odbiorców.

- Agencja ADnova już pierwszymi swoimi realizacjami potwierdziła, że świetnie rozumie naszą markę. Potrafią dotrzeć z przekazem w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy sposób, co jest niezwykle istotne dla budowania w Polsce świadomości rozwiązań medycyny estetycznej i zabiegów anti-ageing. Materiały, które nam dostarczają są dopracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Można liczyć na ich kreatywność, szybkość działania i, co dla mnie nie mniej ważne, bezproblemowość obsługi projektów. – zauważa Monika Bombik - Marketing Manager w FILORGA Poland.

Źródło: ADnova

www.adnova.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone