logo
WIADOMOŚCI

Agencja Adnova obsługuje markę Filorga

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 189 razy

ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adnova-obsluguje-marke-filorga,35436,artykul.html

Agencja ADnova rozpoczęła współpracę z firmą FILORGA Poland – wchodzącą w skład, obecnej niemal na wszystkich kontynentach, francuskiej grupy Laboratoires FILORGA, która od ponad 30 lat dostarcza na rynek innowacyjne rozwiązania do walki z procesami starzenia się skóry. Zadaniem ADnovy będzie kreacja materiałów wizerunkowo-informacyjnych (tradycyjnych i digitalowych), podkreślających ekskluzywny charakter, eksperckość oraz najwyższą jakość produktów FILORGA. Wyzwaniem dla agencji będzie również edukacja w obszarze medycyny estetycznej, w celu udostępnienia jej szerszemu gronu odbiorców.

- Agencja ADnova już pierwszymi swoimi realizacjami potwierdziła, że świetnie rozumie naszą markę. Potrafią dotrzeć z przekazem w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy sposób, co jest niezwykle istotne dla budowania w Polsce świadomości rozwiązań medycyny estetycznej i zabiegów anti-ageing. Materiały, które nam dostarczają są dopracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Można liczyć na ich kreatywność, szybkość działania i, co dla mnie nie mniej ważne, bezproblemowość obsługi projektów. – zauważa Monika Bombik - Marketing Manager w FILORGA Poland.

Źródło: ADnova

www.adnova.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone