logo
WIADOMOŚCI

Agencja Adnova obsługuje markę Filorga

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 287 razy

ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adnova-obsluguje-marke-filorga,35436,artykul.html

Agencja ADnova rozpoczęła współpracę z firmą FILORGA Poland – wchodzącą w skład, obecnej niemal na wszystkich kontynentach, francuskiej grupy Laboratoires FILORGA, która od ponad 30 lat dostarcza na rynek innowacyjne rozwiązania do walki z procesami starzenia się skóry. Zadaniem ADnovy będzie kreacja materiałów wizerunkowo-informacyjnych (tradycyjnych i digitalowych), podkreślających ekskluzywny charakter, eksperckość oraz najwyższą jakość produktów FILORGA. Wyzwaniem dla agencji będzie również edukacja w obszarze medycyny estetycznej, w celu udostępnienia jej szerszemu gronu odbiorców.

- Agencja ADnova już pierwszymi swoimi realizacjami potwierdziła, że świetnie rozumie naszą markę. Potrafią dotrzeć z przekazem w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy sposób, co jest niezwykle istotne dla budowania w Polsce świadomości rozwiązań medycyny estetycznej i zabiegów anti-ageing. Materiały, które nam dostarczają są dopracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Można liczyć na ich kreatywność, szybkość działania i, co dla mnie nie mniej ważne, bezproblemowość obsługi projektów. – zauważa Monika Bombik - Marketing Manager w FILORGA Poland.

Źródło: ADnova

www.adnova.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 65 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone