logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Adnova obsługuje markę Filorga

  PR 13.02.2018, przeczytano 380 razy

ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adnova-obsluguje-marke-filorga,35436,artykul.html

Agencja ADnova rozpoczęła współpracę z firmą FILORGA Poland – wchodzącą w skład, obecnej niemal na wszystkich kontynentach, francuskiej grupy Laboratoires FILORGA, która od ponad 30 lat dostarcza na rynek innowacyjne rozwiązania do walki z procesami starzenia się skóry. Zadaniem ADnovy będzie kreacja materiałów wizerunkowo-informacyjnych (tradycyjnych i digitalowych), podkreślających ekskluzywny charakter, eksperckość oraz najwyższą jakość produktów FILORGA. Wyzwaniem dla agencji będzie również edukacja w obszarze medycyny estetycznej, w celu udostępnienia jej szerszemu gronu odbiorców.

- Agencja ADnova już pierwszymi swoimi realizacjami potwierdziła, że świetnie rozumie naszą markę. Potrafią dotrzeć z przekazem w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy sposób, co jest niezwykle istotne dla budowania w Polsce świadomości rozwiązań medycyny estetycznej i zabiegów anti-ageing. Materiały, które nam dostarczają są dopracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Można liczyć na ich kreatywność, szybkość działania i, co dla mnie nie mniej ważne, bezproblemowość obsługi projektów. – zauważa Monika Bombik - Marketing Manager w FILORGA Poland.

Źródło: ADnova

www.adnova.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone