logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Adv.pl (Lemon Sky) w gronie „Złotych Orłów 2011”

  PR 13.12.2011, przeczytano 6476 razy
ilustracjastrzałka

Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV otrzymała wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie reklamy „Złote Orły”. Agencja została doceniona w kategorii interactive za kampanię „Serce i rozum w social media” oraz w kategorii marketing za kampanię „Viral Kaszpirowski”, bazującą na działaniach marketingu wirusowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adv.pl-%28lemon-sky%29-w-gronie-zlotych-orlow-2011,14176,artykul.html

Konkurs „Złote Orły” jest organizowany już od 14 lat. Co roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wybiera najlepsze kampanie reklamowe. W tegorocznej edycji wprowadzono nową kategorię, marketing, w ramach której wyróżniono projekty w takich podkategoriach, jak: wprowadzenie produktu na rynek, marketing wirusowy, branding marki, sponsoring i promocje. Agencja interaktywna Adv.pl (Lemon Sky) – specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej – zdobyła aż dwa wyróżnienia za kampanie realizowane na rzecz TP S.A.

Uznanie jury zdobyła akcja „Serce i rozum w social media”, oparta na nieszablonowych i angażujących ogromną liczbę internautów działaniach na Facebooku. Tylko w listopadzie fanpage z udziałem brand heros TP S.A. przekroczył liczbę pół miliona fanów. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy popularności na Facebooku.

Uwagę oceniających zwrócił również „Viral Kaszpirowski”, który otrzymał wyróżnienie w kategorii marketing wirusowy. Filmik – przygotowany przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) – uzyskał na stronie Youtube.com ponad 3 mln odsłon oraz aż 94% pozytywnych komentarzy. Internauci chętnie oglądali i polecali „Viral Kaszpirowski”, a link do filmu opublikowano na Facebooku ponad 41 tys. razy.

„Podwójne wyróżnienie w konkursie Złote Orły 2011 jest dowodem wysokiej efektywności naszych działań w social media. Sukces projektów realizowanych przez Adv.pl (Lemon Sky) w mediach społecznościowych wynika z przemyślanej strategii i zastosowania kreatywnych rozwiązań marketingowych. Liczba sympatyków markowych fanpage’y rośnie dzięki rozbudowanym i innowacyjnym aplikacjom oraz stałej interakcji z internautami, która buduje pozytywny wizerunek marki” – mówi Magdalena Surowiec, prezes agencji Adv.pl (Lemon Sky).

Unikalne podejście Adv.pl (Lemon Sky) do działań marketingowych zostało docenione także w konkursie Webstar Festival 2011. Agencja zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.

Źródło: Adv.pl (Lemon Sky)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w jedenastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Bank Millennium z nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki 2021
Agencja badawcza Kantar Polska wyróżniła banki, które w 2021 roku zrealizowały najbardziej efektywną komunikację marketingową. Bank Millennium zajął 3. miejsce. Efektywność mierzono jako rozpoznawalność w odniesieniu do nakładów na komunikację.
Joanna Juchacz i Anna Kubas zwycięskim teamem w Young Creatives Cannes 2022
Znamy zwycięzców i wyróżnionych w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Wśród nich znalazły się Joanna Juchacz i Anna Kubas z VMLY&R. Duet kreatywnych zwyciężył w kategorii DIGITAL.
RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, otrzymała statuetkę w kategorii „Najlepsza Technologia w Zakupie Programtycznym” (po stronie kupującego) międzynarodowej nagrody The Drum Digital Advertising Award. W finale pokonała firmy takie jak Sharethrough, Xandr, Cognitiv oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764