logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Adv.pl (Lemon Sky) w gronie „Złotych Orłów 2011”

  PR 13.12.2011, przeczytano 6833 razy
ilustracjastrzałka

Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV otrzymała wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie reklamy „Złote Orły”. Agencja została doceniona w kategorii interactive za kampanię „Serce i rozum w social media” oraz w kategorii marketing za kampanię „Viral Kaszpirowski”, bazującą na działaniach marketingu wirusowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adv.pl-%28lemon-sky%29-w-gronie-zlotych-orlow-2011,14176,artykul.html

Konkurs „Złote Orły” jest organizowany już od 14 lat. Co roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wybiera najlepsze kampanie reklamowe. W tegorocznej edycji wprowadzono nową kategorię, marketing, w ramach której wyróżniono projekty w takich podkategoriach, jak: wprowadzenie produktu na rynek, marketing wirusowy, branding marki, sponsoring i promocje. Agencja interaktywna Adv.pl (Lemon Sky) – specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej – zdobyła aż dwa wyróżnienia za kampanie realizowane na rzecz TP S.A.

Uznanie jury zdobyła akcja „Serce i rozum w social media”, oparta na nieszablonowych i angażujących ogromną liczbę internautów działaniach na Facebooku. Tylko w listopadzie fanpage z udziałem brand heros TP S.A. przekroczył liczbę pół miliona fanów. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy popularności na Facebooku.

Uwagę oceniających zwrócił również „Viral Kaszpirowski”, który otrzymał wyróżnienie w kategorii marketing wirusowy. Filmik – przygotowany przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) – uzyskał na stronie Youtube.com ponad 3 mln odsłon oraz aż 94% pozytywnych komentarzy. Internauci chętnie oglądali i polecali „Viral Kaszpirowski”, a link do filmu opublikowano na Facebooku ponad 41 tys. razy.

„Podwójne wyróżnienie w konkursie Złote Orły 2011 jest dowodem wysokiej efektywności naszych działań w social media. Sukces projektów realizowanych przez Adv.pl (Lemon Sky) w mediach społecznościowych wynika z przemyślanej strategii i zastosowania kreatywnych rozwiązań marketingowych. Liczba sympatyków markowych fanpage’y rośnie dzięki rozbudowanym i innowacyjnym aplikacjom oraz stałej interakcji z internautami, która buduje pozytywny wizerunek marki” – mówi Magdalena Surowiec, prezes agencji Adv.pl (Lemon Sky).

Unikalne podejście Adv.pl (Lemon Sky) do działań marketingowych zostało docenione także w konkursie Webstar Festival 2011. Agencja zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.

Źródło: Adv.pl (Lemon Sky)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
Rafał Lampasiak ponownie Jurorem w Mad Stars
Dyrektor strategiczny Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group) - Rafał Lampasiak, po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
Twórczość lokalna w konkursie ArtInPost 2024
InPost zaprasza do udziału w piątej, jubileuszowej edycji ArtInPost. Ten doceniony przez branżę i konsumentów konkurs, skierowany jest do pasjonatów projektowania, autorów grafiki użytkowej oraz wszystkich tych, którzy chcą promować swój region, kulturę i wartości. Na uczestników tegorocznej odsłony wydarzenia czeka pula atrakcyjnych nagród takich jak Laptop Apple MacBook Pro,...
Kolejne nagrody dla Nobonobo za wzornictwo mebli
NOBONOBO kontynuuje swą imponującą drogę sukcesu, zdobywając prestiżowe wyróżnienia w świecie międzynarodowego designu. Stolik Flesia został uhonorowany nagrodą Iconic Awards 2024, po raz kolejny potwierdzając doskonałą jakość i unikalne wzornictwo, z jakich słynie NOBONOBO. Ponadto, firma z Łodygowic znalazła się w elitarnym gronie finalistów konkursu Elle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764