logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Adv.pl (Lemon Sky) w gronie „Złotych Orłów 2011”

  PR 13.12.2011, przeczytano 6794 razy
ilustracjastrzałka

Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV otrzymała wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie reklamy „Złote Orły”. Agencja została doceniona w kategorii interactive za kampanię „Serce i rozum w social media” oraz w kategorii marketing za kampanię „Viral Kaszpirowski”, bazującą na działaniach marketingu wirusowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-adv.pl-%28lemon-sky%29-w-gronie-zlotych-orlow-2011,14176,artykul.html

Konkurs „Złote Orły” jest organizowany już od 14 lat. Co roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wybiera najlepsze kampanie reklamowe. W tegorocznej edycji wprowadzono nową kategorię, marketing, w ramach której wyróżniono projekty w takich podkategoriach, jak: wprowadzenie produktu na rynek, marketing wirusowy, branding marki, sponsoring i promocje. Agencja interaktywna Adv.pl (Lemon Sky) – specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej – zdobyła aż dwa wyróżnienia za kampanie realizowane na rzecz TP S.A.

Uznanie jury zdobyła akcja „Serce i rozum w social media”, oparta na nieszablonowych i angażujących ogromną liczbę internautów działaniach na Facebooku. Tylko w listopadzie fanpage z udziałem brand heros TP S.A. przekroczył liczbę pół miliona fanów. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy popularności na Facebooku.

Uwagę oceniających zwrócił również „Viral Kaszpirowski”, który otrzymał wyróżnienie w kategorii marketing wirusowy. Filmik – przygotowany przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) – uzyskał na stronie Youtube.com ponad 3 mln odsłon oraz aż 94% pozytywnych komentarzy. Internauci chętnie oglądali i polecali „Viral Kaszpirowski”, a link do filmu opublikowano na Facebooku ponad 41 tys. razy.

„Podwójne wyróżnienie w konkursie Złote Orły 2011 jest dowodem wysokiej efektywności naszych działań w social media. Sukces projektów realizowanych przez Adv.pl (Lemon Sky) w mediach społecznościowych wynika z przemyślanej strategii i zastosowania kreatywnych rozwiązań marketingowych. Liczba sympatyków markowych fanpage’y rośnie dzięki rozbudowanym i innowacyjnym aplikacjom oraz stałej interakcji z internautami, która buduje pozytywny wizerunek marki” – mówi Magdalena Surowiec, prezes agencji Adv.pl (Lemon Sky).

Unikalne podejście Adv.pl (Lemon Sky) do działań marketingowych zostało docenione także w konkursie Webstar Festival 2011. Agencja zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.

Źródło: Adv.pl (Lemon Sky)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764