logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Ancymony z kreacją kampanii OOH dla Oshee i CD Projekt Red

  PR 20.10.2021, przeczytano 930 razy
ilustracja

W efekcie współpracy nawiązanej pomiędzy OSHEE i CD PROJEKT RED, od września br. na rynku dostępne są napoje funkcjonalne sygnowane marką OSHEE Wiedźmin. Za przygotowanie kreacji kampanii OOH, która właśnie startuje, odpowiada agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-ancymony-z-kreacja-kampanii-ooh-dla-oshee-i-cd-projekt-red,393454,artykul.html

Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Produkty są dostępne w limitowanej dystrybucji na terenie całego kraju.

Kampania outdoorowa jest elementem szerokiej akcji reklamowej. Na billboardach, siatkach wielkoformatowych oraz citylightach premium czy backlight w dużych miastach w całej Polsce zobaczyć można postacie znane z gier wideo studia CD PROJEKT RED: Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina.

Projekty, jakie powstały w wyniku współpracy, to połączenie materiałów od obu marek, które skomponowane razem tworzą jeden spójny wizualny świat. Kreacje przyciągną wzrok nie tylko fanów uniwersum Wiedźmina.

Kampania obejmuje także loterię z nagrodami, działania digital: display, video oraz współpracę z influencerami.

Za kreację OOH odpowiada agencja Ancymony (Schulz). Za obsługę mediową – Spark Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764