logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Ancymony ze stałą obsługą Maxi Zoo

  PR 05.11.2021, przeczytano 473 razy

Ancymony odpowiadają za kompleksową obsługę marketingową Maxi Zoo Polska i prowadzenie mediów społecznościowych. Agencja przygotowała także materiały pod otwarcia nowych sklepów stacjonarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-ancymony-ze-stala-obsluga-maxi-zoo,393660,artykul.html

- Marka Maxi Zoo to nowoczesna i – w myśl filozofii ‘Happier Pets. Happier People’ – najprężniej rozwijająca się sieć sklepów dla zwierząt w naszym kraju, posiadająca w swojej ofercie ponad 6000 produktów dla miłośników zwierząt i ich pupili. W ostatnich miesiącach otworzyliśmy kilka nowych sklepów stacjonarnych w Polsce -aktualnie mamy już 55 placówek w całej Polsce. Prace marketingowe były bardzo intensywne i cieszę się, że mamy u boku tak zaufanego partnera jak agencja Ancymony - komentuje Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

- Współpraca z firmą, która dba o brzuchy, zdrowie i rozrywkę naszych ukochanych pupili jest dla nas ogromną przyjemnością. Kilka miesięcy wspólnej pracy pokazało nam, że łączy nas miłość do zwierząt oraz stanowimy zgrany i efektywny zespół. Wisienką na torcie jest fakt, iż możemy pomagać w przygotowaniach materiałów marketingowych pod rozmaite działania CSR-owe Maxi Zoo - komentuje Roksana Łaźnia, account manager, Ancymony.

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę marketingową, kanały social media marki (Facebook, Instagram, Youtube), materiały BTL, ATL i digital. Ancymony wspierają także markę kreatywnie podczas otwierania nowych sklepów stacjonarnych w całej Polsce – do tej pory powstały materiały dla 6-ciu sklepów w miastach: Koszalin, Warszawa, Płock, Gliwice, Dębica, Kraków.

Źródło: Ancymony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764