W październiku ruszyła kampania reklamowa olejów silnikowych PLATINUM firmowana przez polskie gwiazdy sportów motorowych: Roberta Kubicę, Bartosza Zmarzlika i Jakuba Przygońskiego. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest łódzka agencja APLAN MEDIA.
Ambasadorami kampanii są polscy mistrzowie sportów motorowych, członkowie ORLEN Team na czele z Robertem Kubicą, najlepszym żużlowcem świata Bartoszem Zmarzlikiem oraz wybitnym kierowcą rajdowym Kubą Przygońskim. Idea kampanii stworzona przez agencję APLAN MEDIA opiera się na zestawieniu profesjonalizmu stojącego za marką PLATINUM symbolizowanego przez jej ambasadorów oraz szerokiego zastosowania produktów. Wyrazem tego jest kreatywne wizualne połączenie pojazdów gwiazd motosportu i samochodów osobowych lub motocykli. Kampania podkreśla również polskie pochodzenie produktów PLATINUM, zachęcając tym samym kierowców do kupowania polskich olejów motoryzacyjnych i wspierania rodzimej gospodarki w sytuacji osłabienia jej pandemią koronawirusa COVID-19.
Realizowane działania obejmują w pierwszym etapie kampanię outdoorową na 470 nośnikach w 47 miastach Polski. Kolejnym etapem będą reklamy w prasie branżowej oraz internetowych portalach branżowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Sigma Bis.
Źródło: APLAN MEDIA Sp. z.o.o