logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Aplan Media realizuje kampanię Platinum Orlen Oil z gwiazdami motosportu

  PR 19.11.2020, przeczytano 539 razy

W październiku ruszyła kampania reklamowa olejów silnikowych PLATINUM firmowana przez polskie gwiazdy sportów motorowych: Roberta Kubicę, Bartosza Zmarzlika i Jakuba Przygońskiego. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest łódzka agencja APLAN MEDIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-aplan-media-realizuje-kampanie-platinum-orlen-oil-z-gwiazdami-motosportu,389235,artykul.html

Ambasadorami kampanii są polscy mistrzowie sportów motorowych, członkowie ORLEN Team na czele z Robertem Kubicą, najlepszym żużlowcem świata Bartoszem Zmarzlikiem oraz wybitnym kierowcą rajdowym Kubą Przygońskim.  Idea kampanii stworzona przez agencję APLAN MEDIA opiera się na zestawieniu profesjonalizmu stojącego za marką PLATINUM symbolizowanego przez jej ambasadorów oraz szerokiego zastosowania produktów. Wyrazem tego jest kreatywne wizualne połączenie pojazdów gwiazd motosportu i samochodów osobowych lub motocykli.  Kampania podkreśla również polskie pochodzenie produktów PLATINUM, zachęcając tym samym kierowców do kupowania polskich olejów motoryzacyjnych i wspierania rodzimej gospodarki w sytuacji osłabienia jej pandemią koronawirusa COVID-19.

Realizowane działania obejmują w pierwszym etapie kampanię outdoorową na 470 nośnikach w 47 miastach Polski. Kolejnym etapem będą reklamy w prasie branżowej oraz internetowych portalach branżowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Sigma Bis.

Źródło: APLAN MEDIA Sp. z.o.o

www.aplanmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764