logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Asap&Asap: Strategia digital dla marki No-Spa

  PR 07.04.2016, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku działań przetargowych agencja ASAP&ASAP Communication zajmie się kompleksową obsługą marki NO-SPA (należącej do Sanofi Aventis) w przestrzeni digital przez co najmniej rok. Agencja poprowadzi działania w różnych kanałach komunikacji, z naciskiem na przestrzeń social media oraz kanałów media owned, jak strona www.no-spa.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-asapandasap%3A-strategia-digital-dla-marki-no-spa,28082,artykul.html

Praca dla tak ciekawej i dużej marki jak NO-SPA, to dla nas powód do dumy. Wygrana potwierdza nasze mocne kompetencje – NO-SPA to już kolejny brand z portoflio Sanofi, który będziemy obsługiwać w digitalu. Cieszy nas, że Klienci widzą potencjał w integracji mediów w oparciu o silne strategiczne fundamenty zarówno jeśli chodzi o strategię komunikacji jak i strategię narzędziową” – komentuje Dominik Siadak strategy director i partner w ASAP&ASAP Communication.

Dla marki NO-SPA planujemy przygotować szereg kreatywnych i angażujących działań, pokazując, że marka leku OTC może w efektywny i efektowny sposób wykorzystywać Facebook, Youtube, Instagram i wiele, wiele więcej” – dodaje Jacek Redźko, creative director i partner w ASAP&ASAP Communication.

Zakupem mediów dla marki NO-SPA zajmuje się Zenith Optimedia Group. ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje dla takich marek jak Biedronka, Frontline (Merial), IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Teatr Muzyczny ROMA.

Źródło: ASAP&ASAP Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764