W wyniku działań przetargowych agencja ASAP&ASAP Communication zajmie się kompleksową obsługą marki NO-SPA (należącej do Sanofi Aventis) w przestrzeni digital przez co najmniej rok. Agencja poprowadzi działania w różnych kanałach komunikacji, z naciskiem na przestrzeń social media oraz kanałów media owned, jak strona www.no-spa.pl.
„Praca dla tak ciekawej i dużej marki jak NO-SPA, to dla nas powód do dumy. Wygrana potwierdza nasze mocne kompetencje – NO-SPA to już kolejny brand z portoflio Sanofi, który będziemy obsługiwać w digitalu. Cieszy nas, że Klienci widzą potencjał w integracji mediów w oparciu o silne strategiczne fundamenty zarówno jeśli chodzi o strategię komunikacji jak i strategię narzędziową” – komentuje Dominik Siadak strategy director i partner w ASAP&ASAP Communication.
„Dla marki NO-SPA planujemy przygotować szereg kreatywnych i angażujących działań, pokazując, że marka leku OTC może w efektywny i efektowny sposób wykorzystywać Facebook, Youtube, Instagram i wiele, wiele więcej” – dodaje Jacek Redźko, creative director i partner w ASAP&ASAP Communication.
Zakupem mediów dla marki NO-SPA zajmuje się Zenith Optimedia Group. ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje dla takich marek jak Biedronka, Frontline (Merial), IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Teatr Muzyczny ROMA.
Źródło: ASAP&ASAP Communication