logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Atom wykonała serwis dla marki OKT Kids

  PR 07.10.2013, przeczytano 1911 razy
ilustracjastrzałka

OKT - producent artykułów AGD z tworzyw sztucznych, zaprezentował swoją nową markę artykułów dziecięcych - OKT kids w Internecie. Od września funkcjonuje nowa strona internetowa, która stanowi idealną wizytówkę kolorowego i radosnego świata marki. Za projekt oraz realizację strony internetowej odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-atom-wykonala-serwis-dla-marki-okt-kids,19860,artykul.html

Odsłona graficzna nawiązuje do głównego założenia marki: kreowania kolorowego i sympatycznego świata OKT kids. Jasne i radosne kolory oraz ciekawe opcje i funkcjonalności powodują, że strona nie tylko w atrakcyjny sposób prezentuje produkty OKT kids, ale jest również miejscem, w którym zarówno rodzice jak i dzieci znajdą coś dla siebie.

Co takiego ma w sobie strona OKT kids?

Po pierwsze, przyjazną grafikę. Po drugie, jasny i przystępny sposób poruszania się po stronie. Kategorie w katalogach zostały podzielone nie tylko na typy produktów, ale również na grupy wiekowe oraz linie produktowe (np. artykuły z bohaterem Hippo czy disneyowska linia Samoloty). „Cieszę się, że realizacja w atrakcyjny sposób przedstawia bogatą ofertę produktową naszej firmy. Agencja ATOM Media Interaktywne świetnie zaplanowała nowe opcje przeglądania,  takie jak np. kategorie, które ułatwiają odnalezienie produktu, na czym szczególnie nam zależało. Nie ukrywam, że współpraca z ATOMem była bardzo satysfakcjonująca, ponieważ agencja świetnie poradziła sobie z grafiką i funkcjonalnościami serwisu”- mówi Magdalena Przyżycka, Marketing Manager, OKT Polska.

Realizatorzy strony internetowej OKT kids zadbali, aby nie kojarzyła się ona wyłącznie z produktami, ale również z przydatnym kontentem. Stworzyli więc Kącik Rodzica, źródło wiedzy dotyczącej pielęgnacji i rozwoju dziecka. Powstał również Kącik Malucha, który jest małym wirtualnym pokojem zabaw. Dzięki takim zakładkom, strona OKT kids uprzyjemni czas pociechom, a także podsunie wiele cennych informacji ich rodzicom.

Strona OKT kids dzięki pięciu wersjom językowym jest dostępna nie tylko dla polskiego odbiorcy, ale również dla zagranicznego internauty.

Źródło: ATOM Media Interaktywne

www.okt-kids.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764