OKT - producent artykułów AGD z tworzyw sztucznych, zaprezentował swoją nową markę artykułów dziecięcych - OKT kids w Internecie. Od września funkcjonuje nowa strona internetowa, która stanowi idealną wizytówkę kolorowego i radosnego świata marki. Za projekt oraz realizację strony internetowej odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne.
Odsłona graficzna nawiązuje do głównego założenia marki: kreowania kolorowego i sympatycznego świata OKT kids. Jasne i radosne kolory oraz ciekawe opcje i funkcjonalności powodują, że strona nie tylko w atrakcyjny sposób prezentuje produkty OKT kids, ale jest również miejscem, w którym zarówno rodzice jak i dzieci znajdą coś dla siebie.
Co takiego ma w sobie strona OKT kids?
Po pierwsze, przyjazną grafikę. Po drugie, jasny i przystępny sposób poruszania się po stronie. Kategorie w katalogach zostały podzielone nie tylko na typy produktów, ale również na grupy wiekowe oraz linie produktowe (np. artykuły z bohaterem Hippo czy disneyowska linia Samoloty). „Cieszę się, że realizacja w atrakcyjny sposób przedstawia bogatą ofertę produktową naszej firmy. Agencja ATOM Media Interaktywne świetnie zaplanowała nowe opcje przeglądania, takie jak np. kategorie, które ułatwiają odnalezienie produktu, na czym szczególnie nam zależało. Nie ukrywam, że współpraca z ATOMem była bardzo satysfakcjonująca, ponieważ agencja świetnie poradziła sobie z grafiką i funkcjonalnościami serwisu”- mówi Magdalena Przyżycka, Marketing Manager, OKT Polska.
Realizatorzy strony internetowej OKT kids zadbali, aby nie kojarzyła się ona wyłącznie z produktami, ale również z przydatnym kontentem. Stworzyli więc Kącik Rodzica, źródło wiedzy dotyczącej pielęgnacji i rozwoju dziecka. Powstał również Kącik Malucha, który jest małym wirtualnym pokojem zabaw. Dzięki takim zakładkom, strona OKT kids uprzyjemni czas pociechom, a także podsunie wiele cennych informacji ich rodzicom.
Strona OKT kids dzięki pięciu wersjom językowym jest dostępna nie tylko dla polskiego odbiorcy, ale również dla zagranicznego internauty.
Źródło: ATOM Media Interaktywne