WIADOMOŚCI

Agencja Bardzo autorem nowej platformy komunikacyjnej Allegro

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 17.08.2015, przeczytano 1762 razy

Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Allegro. Film, który od 17 sierpnia można zobaczyć w telewizji, jest pierwszą produkcją zrealizowaną  w ramach nowej platformy strategicznej i kreatywnej. Autorem platformy jest agencja reklamowa Bardzo zajmująca się ATL-ową obsługą Allegro od 14 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bardzo-autorem-nowej-platformy-komunikacyjnej-allegro,25696,artykul.html

W nowej platformie widza zaskoczy całkowicie nowa jakość języka komunikacji Allegro czyli emocjonalny, pobudzający do myślenia, nienachalny, daleki od produktowego podejścia przekaz. Służy temu również mniej typowe  potraktowanie mediów – w telewizji zobaczymy bowiem niezbyt często stosowany w Polsce format 60 sekund. Dłuższą wersję filmu będzie można obejrzeć  w internecie, na kanale YouTube Allegro.

Ostateczny kształt kampanii to w olbrzymiej mierze zasługa naszego klienta, który miał jasną wizję tego, co chce osiągnąć, wierzył, że osiągnie to z nami i po prostu zbriefował nas na rewolucję. O czym więcej mogą marzyć twórcy reklamy?”  - mówi dyrektor kreatywny agencji Bardzo, Hubert Stadnicki.

Produkcję filmu powierzono CUT/CUT Production House, a realizację Erikowi Van Wyk – znanemu na świecie reżyserowi reklamowemu, dotychczas nie współpracującemu z żadną polską agencją reklamową. Hubert Stadnicki podkreśla: “Erik Van Wyk, reżyser o międzynarodowej renomie, posiada niespotykaną umiejętność łączenia emocji z techniczną precyzją realizacji. To był idealny wybór dla tak atrakcyjnej i nowoczesnej marki jak Allegro.

Na decyzję reżysera o przyjęciu tego zlecenia miał wpływ przede wszystkim sam projekt: „Cieszę się,  że to właśnie mnie agencja Bardzo zaproponowała za pośrednictwem CUT/CUT Production House wyreżyserowanie filmu. Gdy przeczytałem skrypty, od razu wiedziałem, że razem mamy szansę stworzyć coś niezwykłego – film, który nie atakuje widza, jak większość spotów w bloku reklamowym, lecz zaprasza do obejrzenia, porusza emocje, przemawia łagodnym językiem i, mam nadzieję, na długo zapada w pamięć.

Źródło: DDB Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
reklametto, 17.08.2015

Ciekawie ujęte, dobrze zrealizowane. Tylko nie wiem co reklamują.

Bo na pewno nie Allegro...



 
czwartek 29.06.2017, 112 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone