logo
WIADOMOŚCI

Agencja Bardzo autorem nowej platformy komunikacyjnej Allegro

redakcja  PR 17.08.2015, przeczytano 2076 razy

Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Allegro. Film, który od 17 sierpnia można zobaczyć w telewizji, jest pierwszą produkcją zrealizowaną  w ramach nowej platformy strategicznej i kreatywnej. Autorem platformy jest agencja reklamowa Bardzo zajmująca się ATL-ową obsługą Allegro od 14 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bardzo-autorem-nowej-platformy-komunikacyjnej-allegro,25696,artykul.html

W nowej platformie widza zaskoczy całkowicie nowa jakość języka komunikacji Allegro czyli emocjonalny, pobudzający do myślenia, nienachalny, daleki od produktowego podejścia przekaz. Służy temu również mniej typowe  potraktowanie mediów – w telewizji zobaczymy bowiem niezbyt często stosowany w Polsce format 60 sekund. Dłuższą wersję filmu będzie można obejrzeć  w internecie, na kanale YouTube Allegro.

Ostateczny kształt kampanii to w olbrzymiej mierze zasługa naszego klienta, który miał jasną wizję tego, co chce osiągnąć, wierzył, że osiągnie to z nami i po prostu zbriefował nas na rewolucję. O czym więcej mogą marzyć twórcy reklamy?”  - mówi dyrektor kreatywny agencji Bardzo, Hubert Stadnicki.

Produkcję filmu powierzono CUT/CUT Production House, a realizację Erikowi Van Wyk – znanemu na świecie reżyserowi reklamowemu, dotychczas nie współpracującemu z żadną polską agencją reklamową. Hubert Stadnicki podkreśla: “Erik Van Wyk, reżyser o międzynarodowej renomie, posiada niespotykaną umiejętność łączenia emocji z techniczną precyzją realizacji. To był idealny wybór dla tak atrakcyjnej i nowoczesnej marki jak Allegro.

Na decyzję reżysera o przyjęciu tego zlecenia miał wpływ przede wszystkim sam projekt: „Cieszę się,  że to właśnie mnie agencja Bardzo zaproponowała za pośrednictwem CUT/CUT Production House wyreżyserowanie filmu. Gdy przeczytałem skrypty, od razu wiedziałem, że razem mamy szansę stworzyć coś niezwykłego – film, który nie atakuje widza, jak większość spotów w bloku reklamowym, lecz zaprasza do obejrzenia, porusza emocje, przemawia łagodnym językiem i, mam nadzieję, na długo zapada w pamięć.

Źródło: DDB Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
reklametto, 17.08.2015

Ciekawie ujęte, dobrze zrealizowane. Tylko nie wiem co reklamują.

Bo na pewno nie Allegro...

Najnowsze w tym dziale:

Nowości marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
czwartek 19.04.2018, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone