logo
WIADOMOŚCI

Agencja Bardzo autorem nowej platformy komunikacyjnej Allegro

redakcja  PR 17.08.2015, przeczytano 2117 razy

Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Allegro. Film, który od 17 sierpnia można zobaczyć w telewizji, jest pierwszą produkcją zrealizowaną  w ramach nowej platformy strategicznej i kreatywnej. Autorem platformy jest agencja reklamowa Bardzo zajmująca się ATL-ową obsługą Allegro od 14 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bardzo-autorem-nowej-platformy-komunikacyjnej-allegro,25696,artykul.html

W nowej platformie widza zaskoczy całkowicie nowa jakość języka komunikacji Allegro czyli emocjonalny, pobudzający do myślenia, nienachalny, daleki od produktowego podejścia przekaz. Służy temu również mniej typowe  potraktowanie mediów – w telewizji zobaczymy bowiem niezbyt często stosowany w Polsce format 60 sekund. Dłuższą wersję filmu będzie można obejrzeć  w internecie, na kanale YouTube Allegro.

Ostateczny kształt kampanii to w olbrzymiej mierze zasługa naszego klienta, który miał jasną wizję tego, co chce osiągnąć, wierzył, że osiągnie to z nami i po prostu zbriefował nas na rewolucję. O czym więcej mogą marzyć twórcy reklamy?”  - mówi dyrektor kreatywny agencji Bardzo, Hubert Stadnicki.

Produkcję filmu powierzono CUT/CUT Production House, a realizację Erikowi Van Wyk – znanemu na świecie reżyserowi reklamowemu, dotychczas nie współpracującemu z żadną polską agencją reklamową. Hubert Stadnicki podkreśla: “Erik Van Wyk, reżyser o międzynarodowej renomie, posiada niespotykaną umiejętność łączenia emocji z techniczną precyzją realizacji. To był idealny wybór dla tak atrakcyjnej i nowoczesnej marki jak Allegro.

Na decyzję reżysera o przyjęciu tego zlecenia miał wpływ przede wszystkim sam projekt: „Cieszę się,  że to właśnie mnie agencja Bardzo zaproponowała za pośrednictwem CUT/CUT Production House wyreżyserowanie filmu. Gdy przeczytałem skrypty, od razu wiedziałem, że razem mamy szansę stworzyć coś niezwykłego – film, który nie atakuje widza, jak większość spotów w bloku reklamowym, lecz zaprasza do obejrzenia, porusza emocje, przemawia łagodnym językiem i, mam nadzieję, na długo zapada w pamięć.

Źródło: DDB Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
reklametto, 17.08.2015

Ciekawie ujęte, dobrze zrealizowane. Tylko nie wiem co reklamują.

Bo na pewno nie Allegro...

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone