logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bardzo autorem nowej platformy komunikacyjnej Allegro

  PR 17.08.2015, przeczytano 2617 razy

Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Allegro. Film, który od 17 sierpnia można zobaczyć w telewizji, jest pierwszą produkcją zrealizowaną  w ramach nowej platformy strategicznej i kreatywnej. Autorem platformy jest agencja reklamowa Bardzo zajmująca się ATL-ową obsługą Allegro od 14 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bardzo-autorem-nowej-platformy-komunikacyjnej-allegro,25696,artykul.html

W nowej platformie widza zaskoczy całkowicie nowa jakość języka komunikacji Allegro czyli emocjonalny, pobudzający do myślenia, nienachalny, daleki od produktowego podejścia przekaz. Służy temu również mniej typowe  potraktowanie mediów – w telewizji zobaczymy bowiem niezbyt często stosowany w Polsce format 60 sekund. Dłuższą wersję filmu będzie można obejrzeć  w internecie, na kanale YouTube Allegro.

Ostateczny kształt kampanii to w olbrzymiej mierze zasługa naszego klienta, który miał jasną wizję tego, co chce osiągnąć, wierzył, że osiągnie to z nami i po prostu zbriefował nas na rewolucję. O czym więcej mogą marzyć twórcy reklamy?”  - mówi dyrektor kreatywny agencji Bardzo, Hubert Stadnicki.

Produkcję filmu powierzono CUT/CUT Production House, a realizację Erikowi Van Wyk – znanemu na świecie reżyserowi reklamowemu, dotychczas nie współpracującemu z żadną polską agencją reklamową. Hubert Stadnicki podkreśla: “Erik Van Wyk, reżyser o międzynarodowej renomie, posiada niespotykaną umiejętność łączenia emocji z techniczną precyzją realizacji. To był idealny wybór dla tak atrakcyjnej i nowoczesnej marki jak Allegro.

Na decyzję reżysera o przyjęciu tego zlecenia miał wpływ przede wszystkim sam projekt: „Cieszę się,  że to właśnie mnie agencja Bardzo zaproponowała za pośrednictwem CUT/CUT Production House wyreżyserowanie filmu. Gdy przeczytałem skrypty, od razu wiedziałem, że razem mamy szansę stworzyć coś niezwykłego – film, który nie atakuje widza, jak większość spotów w bloku reklamowym, lecz zaprasza do obejrzenia, porusza emocje, przemawia łagodnym językiem i, mam nadzieję, na długo zapada w pamięć.

Źródło: DDB Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764