Marcin Kalinowski stanął na czele nowoutworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.
W wyniku podjętych działań w agencji zmieniły się już procedury wewnętrzne dotyczące pozyskiwania nowych klientów i procesów przetargowych. „Mamy konkretną wizję rozwoju, aby zapewnić agencji osiągnięcie odpowiedniej skali i silnej, stabilnej pozycji na rynku. Stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy z Marcinem” – mówi Hubert Stadnicki, właściciel i dyrektor kreatywny agencji i dodaje, że BARDZO planuje stać się „top of mind” w kategorii polskich niezależnych agencji reklamowych.
- Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL – mówi Stadnicki.
Marcin Kalinowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od 2005 roku. Jako marketer zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro. Następnie zajmował się strategią i rozwojem biznesu w agencjach Directors oraz Focus Media Group.
Źródło: BARDZO