logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bardzo rozwija biznes

  PR 05.04.2017, przeczytano 297 razy

Marcin Kalinowski stanął na czele nowoutworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bardzo-rozwija-biznes,32052,artykul.html

W wyniku podjętych działań w agencji zmieniły się już procedury wewnętrzne dotyczące pozyskiwania nowych klientów i procesów przetargowych. „Mamy konkretną wizję rozwoju, aby zapewnić agencji osiągnięcie odpowiedniej skali i silnej, stabilnej pozycji na rynku. Stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy z Marcinem” – mówi Hubert Stadnicki, właściciel i dyrektor kreatywny agencji i dodaje, że BARDZO planuje stać się „top of mind” w kategorii polskich niezależnych agencji reklamowych.

- Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL – mówi  Stadnicki.

Marcin Kalinowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od 2005 roku. Jako marketer zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro. Następnie zajmował się strategią i rozwojem biznesu w agencjach Directors oraz Focus Media Group.

Źródło: BARDZO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764