logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Berm wspiera Masterclass Leadership with the Pope

  PR 17.01.2018, przeczytano 1734 razy
ilustracja

16 stycznia w Domu Arcybiskupów Warszawskich odbyła się uroczysta inauguracja programu społecznego skierowanego do młodych liderów - Masterclass Leadership with the Pope. Organizację techniczną i reżyserię wydarzenia powierzono Agencji BERM Creative Production Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-berm-wspiera-masterclass-leadership-with-the-pope,35144,artykul.html

Program Masterclass Leadership with the Pope powstał z inicjatywy Fundacji Centrum Twórczości Narodowej i Papieskiej Rady ds. Kultury. Inspiracją było „15 Zasad Przywództwa Według Papieża Franciszka”. Program łączy je z koncepcją nowoczesnego, praktycznego, odpowiedzialnego społecznie przywództwa, nastawionego na ciągły rozwój osobisty, budowanie autorytetu, angażowanie i wzmacnianie innych. Skierowany jest do młodych ludzi, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje przywódcze i umiejętności w obszarach związanych z wyzwaniami współczesnego świata, korzystając przy tym z wiedzy i bogatego doświadczenia Mentorów i Master Coachów. Ma wspierać ich w budowaniu nowego modelu relacji w biznesie, opartego o uniwersalne wartości. W program zaangażowały się osobistości ze świata biznesu, kultury, sztuki, nauki, sportu czy organizacji non profit z Polski i ze świata. Wśród nich można wymienić obecnych na inauguracyjnym spotkaniu: Grażynę Kulczyk, Alicję Bachledę-Curuś, profesora Jerzego Bralczyka, profesora Krzysztofa Meissnera, Kardynała Kazimierza Nycza, arcybiskupa Grzegorza Rysia, Jana Lubomirskiego-Lanckorońskiego, Nuncjusza Apostolskiego w Polsce - Abp Salvatore Pennacchio, Krzysztofa Zanussiego czy Beatę Pawlikowską.



Agencja BERM
odpowiadała za całościową organizację wydarzenia, w tym kompleksowe zaaranżowanie przestrzeni, przygotowanie scenografii oraz rozplanowanie oświetlania i nagłośnienia. Specjaliści zadbali także o oprawę muzyczną i wizualną. Wydarzenie było rejestrowane, a więc po stronie Agencji leżała także realizacja kamerowa oraz obsługa tłumaczeń symultanicznych dla gości z zagranicy.

Masterclass Leadership with the Pope to wyjątkowe przedsięwzięcie, dlatego cieszymy się, że mogliśmy wspólnie z jego organizatorami postawić pierwszy krok – mówi Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group. Z racji miejsca, które wybrano na inauguracyjne spotkanie, realizacja wymagała od nas odpowiedniego przygotowania. Zabytkowy pałac stawia określone wymagania, zatem często konieczny jest niestandardowy plan prac montażowych – dodaje.

Po stronie Agencji BERM całość koordynowała Monika Boguszewska, Project Manager.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Źródło: BERM Creative Production Group

Dodatkowe informacje:

Program Masterclass Leadership with the Pope to przedsięwzięcie długofalowe, łączące w sobie zarówno spotkania, debaty, jak i warsztaty z autorytetami i praktykami. Podczas nich młodym ludziom przekazywane będą narzędzia i praktyczne wskazówki, które pozwolą na rozwinięcie umiejętności przywódczych. Docelowo ma mieć charakter globalny i swoim zasięgiem objąć 25 państw. Zgodnie z planem w najbliższych trzech latach w bezpłatnych szkoleniach ma wziąć udział milion liderów z całego świata. W ramach pilotażu na terenie Polski w ciągu 12 miesięcy przeszkolonych zostanie minimum pięć tysięcy osób. W czerwcu 2018 roku planowane jest międzynarodowe spotkanie z papieżem Franciszkiem w Rzymie.
Więcej informacji na temat programu można znaleźć na stronie: http://popeleadership.org

fot. Janusz Jabłoński

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764