16 stycznia w Domu Arcybiskupów Warszawskich odbyła się uroczysta inauguracja programu społecznego skierowanego do młodych liderów - Masterclass Leadership with the Pope. Organizację techniczną i reżyserię wydarzenia powierzono Agencji BERM Creative Production Group.
Program Masterclass Leadership with the Pope powstał z inicjatywy Fundacji Centrum Twórczości Narodowej i Papieskiej Rady ds. Kultury. Inspiracją było „15 Zasad Przywództwa Według Papieża Franciszka”. Program łączy je z koncepcją nowoczesnego, praktycznego, odpowiedzialnego społecznie przywództwa, nastawionego na ciągły rozwój osobisty, budowanie autorytetu, angażowanie i wzmacnianie innych. Skierowany jest do młodych ludzi, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje przywódcze i umiejętności w obszarach związanych z wyzwaniami współczesnego świata, korzystając przy tym z wiedzy i bogatego doświadczenia Mentorów i Master Coachów. Ma wspierać ich w budowaniu nowego modelu relacji w biznesie, opartego o uniwersalne wartości. W program zaangażowały się osobistości ze świata biznesu, kultury, sztuki, nauki, sportu czy organizacji non profit z Polski i ze świata. Wśród nich można wymienić obecnych na inauguracyjnym spotkaniu: Grażynę Kulczyk, Alicję Bachledę-Curuś, profesora Jerzego Bralczyka, profesora Krzysztofa Meissnera, Kardynała Kazimierza Nycza, arcybiskupa Grzegorza Rysia, Jana Lubomirskiego-Lanckorońskiego, Nuncjusza Apostolskiego w Polsce - Abp Salvatore Pennacchio, Krzysztofa Zanussiego czy Beatę Pawlikowską.
Agencja BERM odpowiadała za całościową organizację wydarzenia, w tym kompleksowe zaaranżowanie przestrzeni, przygotowanie scenografii oraz rozplanowanie oświetlania i nagłośnienia. Specjaliści zadbali także o oprawę muzyczną i wizualną. Wydarzenie było rejestrowane, a więc po stronie Agencji leżała także realizacja kamerowa oraz obsługa tłumaczeń symultanicznych dla gości z zagranicy.
Masterclass Leadership with the Pope to wyjątkowe przedsięwzięcie, dlatego cieszymy się, że mogliśmy wspólnie z jego organizatorami postawić pierwszy krok – mówi Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group. Z racji miejsca, które wybrano na inauguracyjne spotkanie, realizacja wymagała od nas odpowiedniego przygotowania. Zabytkowy pałac stawia określone wymagania, zatem często konieczny jest niestandardowy plan prac montażowych – dodaje.
Po stronie Agencji BERM całość koordynowała Monika Boguszewska, Project Manager.
Źródło: BERM Creative Production Group