logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Big Picture dołącza do programu Rak’n’Roll „Dzień na U”

  PR 29.11.2022, przeczytano 283 razy

“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie swoich pracowników i przyznać im dodatkowy, płatny dzień wolnego. Na ten krok zdecydowała się agencja Big Picture, która w tym roku odpowiadała za działania PR wokół kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-big-picture-dolacza-do-programu-rak%E2%80%99n%E2%80%99roll-_dzien-na-u_,398169,artykul.html

Inicjatywa, “Dzień na U”, zachęcająca do regularnego potwierdzania swojego zdrowia, miała swoją kolejną odsłonę w październiku bieżącego roku. To właśnie wtedy w kalendarzu wypada symboliczna data 15 października, która przypomina o tym, że najważniejsze jest profilaktyczne dbanie o swoje zdrowie.

Na potrzeby tegorocznej edycji „Dnia na U” powstał spot, w którym Warszawska Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało, wcieliła się w rolę sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwiła tym samym innym kobietom pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi. W​ spocie pojawiły się również m.in. Lara Gessler, Iga Krefft, Zosia Ślotała, Jagna Niedzielska, Marta Wierzbicka czy Zofia Zborowska, które mogły bez zmiany planów udać się do salonu fryzjerskiego czy zrobić zakupy w sklepie rybnym, gdzie chwilowo można było zastać zastępującą właścicielki biznesów Syrenkę.

Agencja Big Picture po raz kolejny, w ramach działań pro bono, miała okazję być zaangażowana w tworzenie spotu poprzez wybór i koordynację działań z gwiazdami, komunikację projektu od mediów oraz działania z influencerami.

Zaangażowanie zespołu agencji w kampanię zaowocowało decyzją o przystąpieniu do programu „Dzień na U”. W ramach tych działań Big Picture zapewnia wszystkim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy, poprzez przyznanie jednego, dodatkowego, płatnego dnia wolnego.

– Możliwość wspierania ważnych kampanii społecznych w ramach działań pro bono ma dla nas w Big Picture szczególne znaczenie. Dlatego kiedy kilka tygodni temu pojawiła się szansa, aby wesprzeć strategicznie i komunikacyjnie Fundację Rak’n’Roll – nie zastanawialiśmy się wcale. Cieszy nas nie tylko to, że wsparliśmy tak ważną inicjatywę, ale także, że w wyniku tych działań zostaliśmy zainspirowani do tego, aby pójść krok dalej! Wiemy jak ciężko znaleźć chwilę na zadbanie o siebie. Razem z Fundacją Rak’n’Roll chcemy uświadamiać nasz team, jak ważne jest znalezienie czasu na wykonanie badań profilaktycznych i potwierdzenie swojego zdrowia – powiedziała Helena Korniejew – Startegic Director w Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764