logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Big Picture dołącza do programu Rak’n’Roll „Dzień na U”

  PR 29.11.2022, przeczytano 379 razy

“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie swoich pracowników i przyznać im dodatkowy, płatny dzień wolnego. Na ten krok zdecydowała się agencja Big Picture, która w tym roku odpowiadała za działania PR wokół kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-big-picture-dolacza-do-programu-rak%E2%80%99n%E2%80%99roll-_dzien-na-u_,398169,artykul.html

Inicjatywa, “Dzień na U”, zachęcająca do regularnego potwierdzania swojego zdrowia, miała swoją kolejną odsłonę w październiku bieżącego roku. To właśnie wtedy w kalendarzu wypada symboliczna data 15 października, która przypomina o tym, że najważniejsze jest profilaktyczne dbanie o swoje zdrowie.

Na potrzeby tegorocznej edycji „Dnia na U” powstał spot, w którym Warszawska Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało, wcieliła się w rolę sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwiła tym samym innym kobietom pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi. W​ spocie pojawiły się również m.in. Lara Gessler, Iga Krefft, Zosia Ślotała, Jagna Niedzielska, Marta Wierzbicka czy Zofia Zborowska, które mogły bez zmiany planów udać się do salonu fryzjerskiego czy zrobić zakupy w sklepie rybnym, gdzie chwilowo można było zastać zastępującą właścicielki biznesów Syrenkę.

Agencja Big Picture po raz kolejny, w ramach działań pro bono, miała okazję być zaangażowana w tworzenie spotu poprzez wybór i koordynację działań z gwiazdami, komunikację projektu od mediów oraz działania z influencerami.

Zaangażowanie zespołu agencji w kampanię zaowocowało decyzją o przystąpieniu do programu „Dzień na U”. W ramach tych działań Big Picture zapewnia wszystkim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy, poprzez przyznanie jednego, dodatkowego, płatnego dnia wolnego.

– Możliwość wspierania ważnych kampanii społecznych w ramach działań pro bono ma dla nas w Big Picture szczególne znaczenie. Dlatego kiedy kilka tygodni temu pojawiła się szansa, aby wesprzeć strategicznie i komunikacyjnie Fundację Rak’n’Roll – nie zastanawialiśmy się wcale. Cieszy nas nie tylko to, że wsparliśmy tak ważną inicjatywę, ale także, że w wyniku tych działań zostaliśmy zainspirowani do tego, aby pójść krok dalej! Wiemy jak ciężko znaleźć chwilę na zadbanie o siebie. Razem z Fundacją Rak’n’Roll chcemy uświadamiać nasz team, jak ważne jest znalezienie czasu na wykonanie badań profilaktycznych i potwierdzenie swojego zdrowia – powiedziała Helena Korniejew – Startegic Director w Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764