logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bizzclick nowym członkiem IAB Polska

  PR 09.02.2024, przeczytano 774 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja BizzClick.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bizzclick-nowym-czlonkiem-iab-polska,403052,artykul.html

BizzClick to innowacyjne, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie programatyczne, które maksymalizuje przychody i wydajność reklam dla reklamodawców i wydawców od 2007 roku. Wspierane przez ponad 14 lat doświadczenia i technologię opartą na sztucznej inteligencji, optymalizuje kampanie reklamowe przy użyciu nowatorskich rozwiązań OpenRTB. Jako lider certyfikowany przez TAG, BizzClick zajmuje miejsce wśród top 50 dostawców ruchu mobilnego i CTV. Zapewnia bezpieczne doświadczenia marki poprzez rygorystyczne środki ochrony danych i monitorowanie ruchu 24/7.
BizzClick priorytetowo traktuje bezpieczeństwo danych jako filar swojej działalności, przestrzegając restrykcyjnych przepisów takich jak RODO, TCF, CCPA, COPPA, Ads.txt i Seller.json.

Przemysł programatyczny rośnie z każdym rokiem, stając w obliczu nowych, złożonych wyzwań, takich jak oszustwa reklamowe, obawy dotyczące widoczności oraz wpływ na środowisko. Jako pionier w reklamie programatycznej z ponad 14-letnim doświadczeniem, codziennie walczymy z takimi problemami, aby stworzyć bardziej transparentną i efektywną branżę adtech.

BizzClick specjalizuje się w bezpiecznym ruchu w aplikacjach mobilnych i zobowiązujemy się dostarczać klientom najwyższej jakości i najbardziej skuteczne rozwiązania reklamowe. To dla nas zaszczyt dołączyć do IAB Polska i stać się częścią polskiej społeczności reklamy cyfrowej. Nasz zespół wierzy, że wspólna praca pozwoli nam rozwijać nowe innowacyjne i zrównoważone praktyki w reklamie programatycznej w Polsce, aby sprostać tym wyzwaniom i zapewnić, że wszyscy uczestnicy ekosystemu mają dostęp do bezpiecznego i skutecznego ruchu. – komentuje Oleksii Sakhno, Kierownik Programmatic, BizzClick

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764