logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bizzclick nowym członkiem IAB Polska

  PR 09.02.2024, przeczytano 351 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja BizzClick.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bizzclick-nowym-czlonkiem-iab-polska,403052,artykul.html

BizzClick to innowacyjne, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie programatyczne, które maksymalizuje przychody i wydajność reklam dla reklamodawców i wydawców od 2007 roku. Wspierane przez ponad 14 lat doświadczenia i technologię opartą na sztucznej inteligencji, optymalizuje kampanie reklamowe przy użyciu nowatorskich rozwiązań OpenRTB. Jako lider certyfikowany przez TAG, BizzClick zajmuje miejsce wśród top 50 dostawców ruchu mobilnego i CTV. Zapewnia bezpieczne doświadczenia marki poprzez rygorystyczne środki ochrony danych i monitorowanie ruchu 24/7.
BizzClick priorytetowo traktuje bezpieczeństwo danych jako filar swojej działalności, przestrzegając restrykcyjnych przepisów takich jak RODO, TCF, CCPA, COPPA, Ads.txt i Seller.json.

Przemysł programatyczny rośnie z każdym rokiem, stając w obliczu nowych, złożonych wyzwań, takich jak oszustwa reklamowe, obawy dotyczące widoczności oraz wpływ na środowisko. Jako pionier w reklamie programatycznej z ponad 14-letnim doświadczeniem, codziennie walczymy z takimi problemami, aby stworzyć bardziej transparentną i efektywną branżę adtech.

BizzClick specjalizuje się w bezpiecznym ruchu w aplikacjach mobilnych i zobowiązujemy się dostarczać klientom najwyższej jakości i najbardziej skuteczne rozwiązania reklamowe. To dla nas zaszczyt dołączyć do IAB Polska i stać się częścią polskiej społeczności reklamy cyfrowej. Nasz zespół wierzy, że wspólna praca pozwoli nam rozwijać nowe innowacyjne i zrównoważone praktyki w reklamie programatycznej w Polsce, aby sprostać tym wyzwaniom i zapewnić, że wszyscy uczestnicy ekosystemu mają dostęp do bezpiecznego i skutecznego ruchu. – komentuje Oleksii Sakhno, Kierownik Programmatic, BizzClick

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764