logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bloomnet obsługuje sportową markę Xplova

  PR 16.03.2021, przeczytano 616 razy

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki Xplova. Azjatycka firma należąca do grupy Acer, specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu dla kolarzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bloomnet-obsluguje-sportowa-marke-xplova,390633,artykul.html

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za działania PR-owe i marketingowe, ale nie tylko. Powołana przez nią marka bn sales ma zajmować się również dystrybucją produktów Xplova.

Sama Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu kolarskiego, m.in. komputerów rowerowych, inteligentnych trenażerów oraz aplikacji. Marka obecna jest już w ponad 20 krajach w Azji, Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Afryce.

- Cieszymy się, że od teraz Xplova będzie dostępna także w Polsce. Kolarze trenujący bardziej profesjonalnie, zyskają dostęp do ciekawych innowacji, ponieważ nad nowinkami pracują tam m.in. specjaliści grupy Acer. Gigant z branży IT został właścicielem marki Xplova w 2015 r. - mówi Łukasz Dudko, założyciel Bloomnet Interactive. To także on będzie odpowiadał ze strony agencji za działania na rzecz Xplova.

Agencja Bloomnet od lat związana jest z branżą sportową. Firma w przeszłości współpracowała m.in. z takimi markami jak KROSS czy GO Sport, projektowała stroje i aktywnie wspierała kolarstwo amatorskie (m.in. powołując grupę Michelin Bloomnet Team).

Źródło: Bloomnet Interactive

www.bloomnet.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764