logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bluecloud Interactive chce wspierać Klientów

  PR 07.12.2020, przeczytano 649 razy

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości oferując swoim klientom innowacyjny i autorski projekt badania siły marki w Internecie - HERO czyli Holistic Experience Rating Overview. Koncepcja HERO jest nowym pomysłem na budowę relacji z klientami agencji i będzie wdrażana podczas dedykowanych webinarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bluecloud-interactive-chce-wspierac-klientow,389478,artykul.html

W trakcie webinarów klienci będą mogli poznać najnowszy sposób badania siły marki w Internecie w oparciu o kluczowe według agencji obszary decydujące o tej sile. Nad koncepcją HERO pracowały zespół: Wiktor Jędrzejewski, Tomasz Baranowski i Paulina Moryc, a czuwał nad nim CXO agencji - Piotr Nogal.

Webinary Bluecloud Interactive przybliżą zarówno metodologię pracy nad budowaniem silnej marki w Internecie, jak i same narzędzia digitalowe, z których agencja korzysta, aby holistycznie spojrzeć na markę oraz zaproponować po rekomendacjach indywidualną strategię komunikacji dla klienta. To poszerzy kompetencje klientów i zarządzania strategią ich marki.

Podejście HERO – opiera się na 3 kluczowych obszarach komunikacji marki online, które w skrócie zostały nazwane “3E”, od pierwszych liter nazw głównych obszarów czyli Exposure, Engagement, Empathy, które składają się na współczesny consumer journey oparty na omnichannelowej komunikacji. Każdy z obszarów jest analizowany szczegółowo w kilku podobszarach, na których podstawie projektowana jest strategia obecności marki w Internecie. W najnowszej strategii agencja proponuje obsługę marki tzw. 360 online. Są to zarówno kompetencje domu mediowego i budowanie zasięgu marki, dotarcia, budowanie zaangażowania w social media, w kanale mobilnym, czy rozrywce, a także pełna obsługa w zakresie użyteczności marki online - kompetencje UX, spełnianie specyficznych potrzeb konsumenta, egzekwowanie obietnicy marki zawartej w ATL’u, czy rozwiązywanie sytuacji kryzysowych marki (ePR).

- Cała metodologia objęta jest tajemnicą i stanowi część naszego agencyjnego know-how. Na webinarach na przykładach innych zagranicznych marek pokazujemy, jak działa koncepcja HERO. To ciekawa propozycja KPI dla klienta. - mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer agencji Bluecloud Interactive.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna ramówka TVN Style
Jest wiele powodów, aby cieszyć się ze zbliżającej się jesieni. Jednym z nich jest nowa oferta programowa, którą na nadchodzący sezon przygotowała dla swoich widzów stacja TVN Style. Na antenie zobaczymy kolejne serie znanych i lubianych hitów, a także aż 5 zupełnie nowych formatów.
Jesienną nowością, która startuje we wrześniu jest program biograficzny „Siedmiu wspaniałych muzyki filmowej”, w którym co sobotę (15:00 -17:00) przybliżymy sylwetki najsłynniejszych kompozytorów tego gatunku – od Ennia Morricone, przez Johna Williamsa po Hansa Zimmera. Ten program to część ważnej akcji jesiennej, której celem jest wprowadzenie do kalendarza ważnego...
Radio ESKA z akcją „Back to oldschool”
Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego w Radiu ESKA startuje akcja antenowa „Back to oldschool” w ramach której słuchacze będą mieli szansę wygrać retro automaty do gier.
Co to będzie w Ameryce – polityczny wideopodcast Gazeta.pl
Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością – od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości...
Nowy nadajnik Radia ESKA Wrocław
Radio ESKA Wrocław uruchomiło nowy, dodatkowy nadajnik w stolicy Dolnego Śląska na częstotliwości 97,4 FM, dzięki czemu odbiór stacji w samym mieście stał się jeszcze łatwiejszy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764