logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Brand New Heaven z kampanią „Teraz pstrąg”

  PR 20.10.2021, przeczytano 723 razy
ilustracja

Pyszny, zdrowy, łatwo dostępny i… akwakulturalny – taki właśnie jest pstrąg. Do jedzenia tej właśnie ryby zachęca kampania „Teraz pstrąg” – wspólna inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, za której realizację odpowiada agencja Brand New Heaven. Ambasadorem akcji jest Pascal Brodnicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-brand-new-heaven-z-kampania-_teraz-pstrag_,393455,artykul.html

Kampania „Teraz pstrąg” promuje jedzenie pstrąga – ryby o prozdrowotnych właściwościach. To najpopularniejszy gatunek dostępny w naszym kraju, hodowany w nowoczesnej akwakulturze. Można go przyrządzić na wiele smacznych sposobów, o czym przekonuje ambasador akcji, Pascal Brodnicki. Do udziału w kampanii zostali zaproszeni także influencerzy, m.in.: Anna Starmach, Paulina Ihnat, Damian Kordas, Grzegorz Zawierucha, Katarzyna Błażejewska, Alicja Ogonowska czy Agata Woźniak.

Kampania wystartowała 15 października na outdoorze, a 18 października w telewizji oraz Internecie (VOD, YouTube, Facebook, Instagram, Ad Words).

Za kreację i produkcję kampanii, działania PR oraz za zakup mediów odpowiada agencja Brand New Heaven, która wygrała konkursprzetarg na realizację tego projektu. Kreacją zajmuje się zespół, na którego czele stoi Adam Kaczanowski, a obsługą - Tomasz Wesoły, Robert Pietrzyk i Zuzanna Bielińska. Za działania PR odpowiada Karolina Kowalska.

- Jest to kolejna kampania społeczna realizowana przez naszą agencję. Na przestrzeni ostatnich lat doświadczenie w tym zakresie zyskaliśmy m.in. we współpracy z Fundacją Avalon oraz mBankiem. Lubimy wspierać proekologiczne kampanie, a jednocześnie zachęcające do zdrowego trybu życiu. Dzięki temu nasza agencja nie tylko po prostu realizuje kolejny projekt, ale także dokłada cegiełkę do edukacji Polaków - Robert Pietrzyk, Managing Director - Brand New Heaven.

Organizatorem kampanii „Teraz pstrąg” jest Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem – Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Kampania jest kontynuacją projektu realizowanego w latach 2011-2014 z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej. Projekt realizowany będzie w latach 2021-2023 w trzech corocznych odsłonach.

Źródło: Brand New Heaven

www.brandnewheaven.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764