logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Brandingowa Tango rozszerza działania o e-marketing

  PR 12.11.2019, przeczytano 121 razy

Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona dedykowana działaniom e-marketingowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-brandingowa-tango-rozszerza-dzialania-o-e-marketing,384686,artykul.html

Tango jest gotowe na więcej, a Ty?

Podążając za najnowszymi trendami projektowania i użyteczności, za cel postawiliśmy sobie maksymalizację pozytywnych doświadczeń użytkownika. Przy tworzeniu strony inspirowały nas trendy oraz minimalistyczny design. Staraliśmy się zwrócić szczególną uwagę na charakterystyczny prosty w formie layout, specjalnie dopasowane kroje fontów, przemyślaną i funkcjonalną ekspozycję tekstu.

Projekt łączy najbardziej aktualne technologie oraz trendy graficzne, by spójnie komunikować wartości naszej firmy. Wprowadzenie odważnych kolorów połączonych z elegancką czernią na zasadzie kontrastu ma korespondować z naszym odważnym podejściem do działania. Funkcjonalny minimalizm upraszcza poruszanie się po stronie. Wdrażając nowy projekt, mieliśmy na względzie jego wydajność oraz szybkość wczytywania. Teraz zdecydowanie łatwiej i szybciej można odnaleźć interesujące informacje oraz ofertę. Ważna jest dla nas prostota, więc nie mogło zabraknąć jej na stronie – zredukowane ozdobniki czy zwięzły przekaz obrazuje, że cenimy klarowne i transparentne zasady.

Kompleksowe usługi digitalowe w minimalistycznym wydaniu

Specjaliści w Agencji Reklamowej Tango w oparciu o wieloletnie doświadczenie budują silne marki, które wyprzedzają konkurencję. By osiągnąć sukces ważna jest dobrze dobrana komunikacja, współpraca i śledzenie najnowszych trendów w branży digital. Dlatego, jeśli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w zakresie stworzenia strony internetowej, prowadzenia kampanii Google Ads, pozycjonowania SEO, Content Marketingu czy monitoringu marki, zapraszamy na naszą nową stronę, na której zaprezentujemy Ci pełen wachlarz nowoczesnych rozwiązań, które wprowadzą Twoją firmę na szczyty SERP-ów. Tak jak nasza nowa strona jesteśmy nieszablonowi, innowacyjni oraz odważni. Nie boimy się wyzwań.

Źródło: Tango Agencja Brandingowa

www.tango-marketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764