Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11 kwietnia, a od maja rozpocznie się ich emisja na kanale TVN. BrandTime odpowiadało za negocjacje, sprzedaż oraz działania strategiczne i contentowe związane z programem.
- Kluczowym działaniem naszej agencji podczas prac nad programem Wymarzone Ogrody było stworzenie konsorcjum klientów, którzy aktywnie zaangażowali się w jego współtworzenie – mówi Jarosław Czujak, Dyrektor Zarządzający BrandTime – Do współpracy zaprosiliśmy uznane firmy, których produkty doskonale wpisują się w tematykę programu, dzięki czemu wykreowane treści w są naturalne i wiarygodne dla odbiorców.
Poza pozyskaniem Partnerów agencja BrandTime opracowała strategię działań komunikacyjnych, odpowiadała za zakup mediów, stałą współpracę z markami oraz nadzór nad produkcją.
IV sezon Wymarzonych Ogrodów będzie składał się z 10 odcinków. W każdym z nich prowadzące program – Olga Szarmach i Izabela Piórkowska dokonają metamorfozy ogrodów uczestników programu. Równolegle emitowane będą „mini formaty” realizowane z poszczególnymi markami. Jednym z nich są Zielone Porady – cykl krótkich, poradnikowych materiałów video stworzonych z marką Substral, pokazujących jak dbać o własne ogrody. Agencja odpowiadała za opracowanie strategii oraz kreację, zakup mediów, kontrolę realizacji oraz ewaluację. Kolejnym towarzyszącym projektem, w którym BrandTime brał czynny udział, jest współpraca prowadzących z marką OBI. Zostały one bohaterkami spotów reklamowych, pojawiły się na bilbordach sponsorskich, a także będą udzielać porad w mediach społecznościowych marki. Dodatkowo OBI stworzy dedykowaną Wymarzonym Ogrodom podstronę w swoim serwisie internetowym.
Źródło: BrandTime