logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Brandtime dla Obi Polska, Substral i Fiskars we współpracy z HGTV Polska

  PR 12.04.2021, przeczytano 575 razy

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11 kwietnia, a od maja rozpocznie się ich emisja na kanale TVN. BrandTime odpowiadało za negocjacje, sprzedaż oraz działania strategiczne i contentowe związane z programem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-brandtime-dla-obi-polska%2C-substral-i-fiskars-we-wspolpracy-z-hgtv-polska,391002,artykul.html

- Kluczowym działaniem naszej agencji podczas prac nad programem Wymarzone Ogrody było stworzenie konsorcjum klientów, którzy aktywnie zaangażowali się w jego współtworzenie – mówi Jarosław Czujak, Dyrektor Zarządzający BrandTime – Do współpracy zaprosiliśmy uznane firmy, których produkty doskonale wpisują się w tematykę programu, dzięki czemu wykreowane treści w są naturalne i wiarygodne dla odbiorców.

Poza pozyskaniem Partnerów agencja BrandTime opracowała strategię działań komunikacyjnych, odpowiadała za zakup mediów, stałą współpracę z markami oraz nadzór nad produkcją.

IV sezon Wymarzonych Ogrodów będzie składał się z 10 odcinków. W każdym z nich prowadzące program – Olga Szarmach i Izabela Piórkowska dokonają metamorfozy ogrodów uczestników programu. Równolegle emitowane będą „mini formaty” realizowane z poszczególnymi markami. Jednym z nich są Zielone Porady – cykl krótkich, poradnikowych materiałów video stworzonych z marką Substral, pokazujących jak dbać o własne ogrody. Agencja odpowiadała za opracowanie strategii oraz kreację, zakup mediów, kontrolę realizacji oraz ewaluację. Kolejnym towarzyszącym projektem, w którym BrandTime brał czynny udział, jest współpraca prowadzących z marką OBI. Zostały one bohaterkami spotów reklamowych, pojawiły się na bilbordach sponsorskich, a także będą udzielać porad w mediach społecznościowych marki. Dodatkowo OBI stworzy dedykowaną Wymarzonym Ogrodom podstronę w swoim serwisie internetowym.

Źródło: BrandTime

www.brandtime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764