Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny, należącą do spółki Animex, polskiego producenta mięs i wędlin. Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja 2023 roku.
Zadaniem Cape Morris było odświeżenie wizerunku marki w mediach społecznościowych. Nowa komunikacja pozwoli marce dotrzeć do nowych, młodszych segmentów rynku.
- Cieszymy się, że możemy przyjąć na siebie wyzwanie wprowadzenia marki Morliny w świat nowych kanałów społecznościowych, takich jak TikTok. - mówi Łukasz Korczewski, Head of Social Media w Cape Morris. - Wierzymy, że komunikacja dopasowana do odbiorcy to klucz do skutecznego zaangażowania naszej grupy docelowej. Nasza strategia łączy elementy tradycji z nowoczesnością, tworząc treści, które z pewnością przyciągną uwagę użytkowników Facebooka, Instagrama oraz TikToka.
Agencja Cape Morris została wybrana w przetargu ze względu na bardzo dobre przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz zrozumieniu potrzeb użytkowników na wybranych platformach społecznościowych. Działania agencji obejmują zarządzanie profilami marki na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz dodatkowe aktywacji konsumenckie i influencerskie.
Źródło: Cape Morris