logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki Morliny

  PR 06.06.2023, przeczytano 397 razy

Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny, należącą do spółki Animex, polskiego producenta mięs i wędlin. Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja 2023 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-cape-morris-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-morliny,400311,artykul.html

Zadaniem Cape Morris było odświeżenie wizerunku marki w mediach społecznościowych. Nowa komunikacja pozwoli marce dotrzeć do nowych, młodszych segmentów rynku.

- Cieszymy się, że możemy przyjąć na siebie wyzwanie wprowadzenia marki Morliny w świat nowych kanałów społecznościowych, takich jak TikTok. - mówi Łukasz Korczewski, Head of Social Media w Cape Morris. - Wierzymy, że komunikacja dopasowana do odbiorcy to klucz do skutecznego zaangażowania naszej grupy docelowej. Nasza strategia łączy elementy tradycji z nowoczesnością, tworząc treści, które z pewnością przyciągną uwagę użytkowników Facebooka, Instagrama oraz TikToka.

Agencja Cape Morris została wybrana w przetargu ze względu na bardzo dobre przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz zrozumieniu potrzeb użytkowników na wybranych platformach społecznościowych. Działania agencji obejmują zarządzanie profilami marki na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz dodatkowe aktywacji konsumenckie i influencerskie.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764