logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja click community łączy się z Modo

  PR 03.09.2015, przeczytano 863 razy
ilustracjastrzałka

Strategia zaplanowana przez click community ma na celu wypromowanie MODO w mediach społecznościowych. Obecna komunikacja opiera się na zainteresowaniu klientów wyjątkową ofertą domu mody. Motywem przewodnim jest jednak to, co najlepsze w fashion, czyli najgorętsze trendy sezonu prosto z wybiegów i inspiracje zaczerpnięte od projektantów z całego świata. To również najlepsze źródło informacji, czyj concept store pojawi się w tym wyjątkowym miejscu. Działania w Social Media podkreślają, że największą wartością MODO jest design z najwyższej półki. Promocja obejmuje profile: Facebook, Instagram,  Pinterest, G+ oraz optymalizację działań na YouTube. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-click-community-laczy-sie-z-modo,25871,artykul.html

Agencja click community od 2009 roku specjalizuje się w marketingu społecznościowym. Od lat mówi językiem Social Media dla największych marek modowych. Bogate portfolio firm, które zaufało click community to efekt skutecznych kampanii wizerunkowych, ale i sprzedażowych. 

MODO to pierwszy w polsce dom mody, zrzeszający projektantów, producentów, importerów i stylistów. Jedno miejsce, 350 butików, a w nim największe nazwiska polskiej i zagranicznej branży modowej takie jak: Carl Lagerfeld, Natasha Pavluchenko, Łukasz Jemioł, Paprocki&Brzozowski, czy Mariusz Przybylski.

Otwarcie MODO już w październiku. Z pewnością będzie to najjaśniejszy punkt na modowej mapie Polski.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764