Strategia zaplanowana przez click community ma na celu wypromowanie MODO w mediach społecznościowych. Obecna komunikacja opiera się na zainteresowaniu klientów wyjątkową ofertą domu mody. Motywem przewodnim jest jednak to, co najlepsze w fashion, czyli najgorętsze trendy sezonu prosto z wybiegów i inspiracje zaczerpnięte od projektantów z całego świata. To również najlepsze źródło informacji, czyj concept store pojawi się w tym wyjątkowym miejscu. Działania w Social Media podkreślają, że największą wartością MODO jest design z najwyższej półki. Promocja obejmuje profile: Facebook, Instagram, Pinterest, G+ oraz optymalizację działań na YouTube.
Agencja click community od 2009 roku specjalizuje się w marketingu społecznościowym. Od lat mówi językiem Social Media dla największych marek modowych. Bogate portfolio firm, które zaufało click community to efekt skutecznych kampanii wizerunkowych, ale i sprzedażowych.
MODO to pierwszy w polsce dom mody, zrzeszający projektantów, producentów, importerów i stylistów. Jedno miejsce, 350 butików, a w nim największe nazwiska polskiej i zagranicznej branży modowej takie jak: Carl Lagerfeld, Natasha Pavluchenko, Łukasz Jemioł, Paprocki&Brzozowski, czy Mariusz Przybylski.
Otwarcie MODO już w październiku. Z pewnością będzie to najjaśniejszy punkt na modowej mapie Polski.
Źródło: click community