logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Click Community połączyła siły z Pa

  PR 18.07.2019, przeczytano 758 razy

Najstarsza agencja social media w Polsce – Click Community – oraz jedna z czołowych i najszybciej rozwijających się agencji marketingowych PA, oficjalnie dokonały fuzji. W wyniku połączenia, Click Community stała się częścią agencji PA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-click-community-polaczyla-sily-z-pa,383290,artykul.html

– Dzięki fuzji, zachowujemy DNA social mediowej agencji Click Community, jednocześnie możemy bardziej holistycznie podejść do naszych klientów, oferując im równolegle szerszy zakres usług i tym samym wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. PA to profesjonaliści w swoim fachu. Mam pewność, że ta fuzja to przede wszystkim dobra wiadomość dla wszystkich klientów Clicka i dodatkowa możliwość rozwoju ich biznesów w sieci – mówi Rahim Blak założyciel Click Community.

Z kolei w centrum działań marketingowych PA są kompetencje kreatywne i contentowe, dzięki którym agencja zapewnia efektywne kampanie dla polskich i międzynarodowych podmiotów, do których zaliczyć można PLL LOT, BP, mFinanse, ALDI i Kruszwica.

– PA stawia na trend, jakim jest MaaS, czyli Marketing as a Service. Łączymy specjalistyczne usługi w kompleksową strategię marketingową, stąd przejęcie Novem i części Click Community. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że nawet wśród agencji reklamowych, taka transformacja będzie tylko kwestią czasu. Akwizycja 100% udziałów Novem była strzałem w dziesiątkę i spełnia ona wszystkie wyznaczone cele biznesowe. Wierzę, że kooperacja działań PA, Novem, a teraz także i Click Community, będzie początkiem nowych, kompleksowych i digitalowych usług, na których skorzystają przede wszystkim nasi obecni oraz przyszli klienci – mówi Grzegorz Gracz, CEO w agencjach PA, Novem i Click Community. – Bezpośrednim celem naszych aktualnych i przyszłych akwizycji jest stworzenie unikalnego podmiotu digitalowego, który na bazie doświadczeń tych spółek, będzie oferować usługi dostosowane do zmian związanych z cyfrową transformacją. – wyjaśnia Gracz.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy to już kolejna akwizycja wśród agencji reklamowych. Za opisane wyżej akwizycje odpowiada CEO agencji PA, Grzegorz Gracz, który w ubiegłym roku stanął także za sterami agencji performancowej Novem. Teraz w jego kompetencjach biznesowych leżeć będzie aktywne zarządzanie agencjami PA, Novem oraz Click Community. PA planuje kolejne akwizycje.

Źródło: PA

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764