Agencja digital marketingowa Cube Group w wyniku przetargu odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w kanałach digital. Współpraca ma charakter długofalowy.
W ramach współpracy Cube Group odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów cyfrowych (m.in. display, e-mail, search, video, social), zaawansowaną analitykę, wsparcie technologiczne i doradztwo.
mBank powierzył Cube Group ciągłą optymalizację procesów sprzedaży kont, kredytów i ubezpieczeń oferowanych przez bank w poszczególnych kanałach online m.in. na podstawie analizy customer journey.
- mBank jest pierwszym wirtualnym bankiem w Polsce i do dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości online i mobilnej. Tym bardziej cieszymy się, że do działań digital wybrał agencję digital native – komentuje Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Współpraca jest długoterminowa.
mBank jest jednym z najbardziej innowacyjnych banków nie tylko w kraju, ale i na świecie. W Polsce obsługuje 4,8 mln klientów. Działa także w Czechach i na Słowacji, gdzie ma już prawie 1 mln użytkowników.
Źródło: Cube Group