logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Cube Group z obsługą Mbanku w kanale digital

  PR 06.03.2019, przeczytano 574 razy

Agencja digital marketingowa Cube Group w wyniku przetargu odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w kanałach digital. Współpraca ma charakter długofalowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-cube-group-z-obsluga-mbanku-w-kanale-digital,381519,artykul.html

W ramach współpracy Cube Group odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów cyfrowych (m.in. display, e-mail, search, video, social), zaawansowaną analitykę, wsparcie technologiczne i doradztwo.

mBank powierzył Cube Group ciągłą optymalizację procesów sprzedaży kont, kredytów i ubezpieczeń oferowanych przez bank w poszczególnych kanałach online m.in. na podstawie analizy customer journey.

- mBank jest pierwszym wirtualnym bankiem w Polsce i do dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości online i mobilnej. Tym bardziej cieszymy się, że do działań digital wybrał agencję digital native – komentuje Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Współpraca jest długoterminowa.

mBank jest jednym z najbardziej innowacyjnych banków nie tylko w kraju, ale i na świecie. W Polsce obsługuje 4,8 mln klientów. Działa także w Czechach i na Słowacji, gdzie ma już prawie 1 mln użytkowników.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764