logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Cucaburra przyjmuje nową strategię

  PR 07.06.2025, przeczytano 302 razy
ilustracja

W ramach strategicznego rebrandingu, agencja Cucaburra zmienia kierunek działań, podążając w stronę marketingu dla sektora B2B. Nowa misja bazuje na kompleksowej obsłudze marketingowej firm z branż technologicznych i przemysłowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-cucaburra-przyjmuje-nowa-strategie,409153,artykul.html

Agencja Cucaburra, kojarzona dotychczas głównie z brandingiem i projektowaniem identyfikacji wizualnych, po 7 latach działalności zmienia swój model, stając się wyspecjalizowanym partnerem w marketingu B2B. Strategiczna zmiana odzwierciedla rozwój firmy, nabyte doświadczenie i odpowiada na potrzeby swoich docelowych klientów.

Od brandingu do kompleksowego marketingu B2B

Ewolucja agencji Cucaburra w kierunku kompleksowego marketingu B2B jest naturalną konsekwencją jej rozwoju i zdobytego doświadczenia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nasza zmiana w wyspecjalizowaną agencję marketingu B2B to wynik wieloletniego doświadczenia i zrealizowanych do tej pory projektów. Pracując z firmami z branż technologicznych i przemysłowych, rozwinęliśmy umiejętność skutecznego łączenia działań wizerunkowych z marketingiem operacyjnym, co pozwala jeszcze lepiej wzmacniać marki naszych klientów i zwiększać ich sprzedaż. Zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej skupić na tym kierunku i zaoferować budowanie marki w szerszym konspekcie obsługi marketingowej – wyjaśnia zmianę Krzysztof Karaś, założyciel agencji.

Poszerzona oferta to więcej możliwości

Usługi brandingowe agencji – takie jak strategia marki czy projektowanie identyfikacji wizualnych – pozostają elementem kompleksowej obsługi świadczonej przez Cucaburrę. Poszerzona oferta, obejmująca między innymi content marketing B2B, tworzenie stron generujących leady, pozycjonowanie i PR, ma na celu maksymalizację efektów sprzedażowych i budowanie silnej pozycji rynkowej klientów.

Rebranding agencji wiąże się także z odświeżeniem jej identyfikacji wizualnej i uruchomieniem nowej strony. Nowy, przejrzysty styl odzwierciedla klarowność współpracy oraz koncentrację na wynikach klientów.

Źródło: Cucaburra

cucaburra.pl

Dodatkowe informacje:

O agencji Cucaburra
Cucaburra to agencja marketingu B2B, wyspecjalizowana w strategicznym rozwoju sprzedaży i generowaniu leadów dla firm z sektorów technologii, IT, przemysłu, produkcji oraz usług dla biznesu. Agencja skutecznie łączy branding z kompleksowymi działaniami marketingowymi B2B, opierając się na wieloletnim doświadczeniu i udanych projektach dla różnorodnych marek z rynku biznesowego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764