
W ramach strategicznego rebrandingu, agencja Cucaburra zmienia kierunek działań, podążając w stronę marketingu dla sektora B2B. Nowa misja bazuje na kompleksowej obsłudze marketingowej firm z branż technologicznych i przemysłowych.
Agencja Cucaburra, kojarzona dotychczas głównie z brandingiem i projektowaniem identyfikacji wizualnych, po 7 latach działalności zmienia swój model, stając się wyspecjalizowanym partnerem w marketingu B2B. Strategiczna zmiana odzwierciedla rozwój firmy, nabyte doświadczenie i odpowiada na potrzeby swoich docelowych klientów.
Od brandingu do kompleksowego marketingu B2B
Ewolucja agencji Cucaburra w kierunku kompleksowego marketingu B2B jest naturalną konsekwencją jej rozwoju i zdobytego doświadczenia.
– Nasza zmiana w wyspecjalizowaną agencję marketingu B2B to wynik wieloletniego doświadczenia i zrealizowanych do tej pory projektów. Pracując z firmami z branż technologicznych i przemysłowych, rozwinęliśmy umiejętność skutecznego łączenia działań wizerunkowych z marketingiem operacyjnym, co pozwala jeszcze lepiej wzmacniać marki naszych klientów i zwiększać ich sprzedaż. Zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej skupić na tym kierunku i zaoferować budowanie marki w szerszym konspekcie obsługi marketingowej – wyjaśnia zmianę Krzysztof Karaś, założyciel agencji.
Poszerzona oferta to więcej możliwości
Usługi brandingowe agencji – takie jak strategia marki czy projektowanie identyfikacji wizualnych – pozostają elementem kompleksowej obsługi świadczonej przez Cucaburrę. Poszerzona oferta, obejmująca między innymi content marketing B2B, tworzenie stron generujących leady, pozycjonowanie i PR, ma na celu maksymalizację efektów sprzedażowych i budowanie silnej pozycji rynkowej klientów.
Rebranding agencji wiąże się także z odświeżeniem jej identyfikacji wizualnej i uruchomieniem nowej strony. Nowy, przejrzysty styl odzwierciedla klarowność współpracy oraz koncentrację na wynikach klientów.
Źródło: Cucaburra