Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na projekt i realizację walentynkowej aktywacji dla marki Silan. Celem działań było nadanie znaczenia charakterystycznemu symbolowi marki, widniejącemu na opakowaniu produktu - granatowej wstążce w kształcie serca. Ponadto aktywacja miała wspierać sprzedaż płynów zapachowych do płukania w okresie walentynkowym.
Okres walentynek zdominowany jest w komunikacji marketingowej wszelkimi odniesieniami do miłości, a czy może być lepszy nośnik do opowiedzenia romantycznej historii niż klasyczny książkowy romans?
Dlatego osią walentynkowej komunikacji marki Silan stała się książka “PołączONE”, w której w życie bohaterek czterech opowiadań - wpleciono historię granatowej wstążki, charakterystycznego motywu z opakowań marki Silan. Wydanie, napisane przez bestsellerową autorkę romansów - Magdalenę Witkiewicz - zostało przygotowane tak by działało na wszystkie zmysły odbiorcy. Nie pomijając zmysłu węchu gdyż książka została nasączona aromatem inspirowanym Silan Romance z linii Silan Supreme.
Książka “PołączONE” dostępna była w sprzedaży promocyjnej w ramach aktywacji organizowanej w sieci sklepów Carrefour oraz w platformie sprzedażowej Allegro. Widoczność promocji zapewniły dedykowane materiały POS oraz kampania displayowa.
Dodatkowo działania wspierane były przez znane influencerki, m.in. Katarzynę Cichopek, które na swoich kanałach odczytały fragmenty książki “PołączONE”
Źródło: Cut The Mustard