logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Cut The Mustard z zapachową książką dla marki Silan

  PR 23.02.2021, przeczytano 518 razy

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na projekt i realizację walentynkowej aktywacji dla marki Silan. Celem działań było nadanie znaczenia charakterystycznemu symbolowi marki, widniejącemu na opakowaniu produktu - granatowej wstążce w kształcie serca. Ponadto aktywacja miała wspierać sprzedaż płynów zapachowych do płukania w okresie walentynkowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-cut-the-mustard-z-zapachowa-ksiazka-dla-marki-silan,390319,artykul.html

Okres walentynek zdominowany jest w komunikacji marketingowej wszelkimi odniesieniami do miłości, a czy może być lepszy nośnik do opowiedzenia romantycznej historii niż klasyczny książkowy romans?

Dlatego osią walentynkowej komunikacji marki Silan stała się książka “PołączONE”, w której w życie bohaterek czterech opowiadań - wpleciono historię granatowej wstążki, charakterystycznego motywu z opakowań marki Silan. Wydanie, napisane przez bestsellerową autorkę romansów - Magdalenę Witkiewicz - zostało przygotowane tak by działało na wszystkie zmysły odbiorcy. Nie pomijając zmysłu węchu gdyż książka została nasączona aromatem inspirowanym Silan Romance z linii Silan Supreme.  

Książka “PołączONE” dostępna była w sprzedaży promocyjnej w ramach aktywacji organizowanej w sieci sklepów Carrefour oraz w platformie sprzedażowej Allegro. Widoczność promocji zapewniły dedykowane materiały POS oraz kampania displayowa.

Dodatkowo działania wspierane były przez znane influencerki, m.in. Katarzynę Cichopek, które na swoich kanałach odczytały fragmenty książki “PołączONE”

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764