logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Design PR po rebrandingu: Design PR&Marketing Group

  PR 16.04.2019, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz nazywa się Design PR&Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-design-pr-po-rebrandingu%3A-design-prandmarketing-group,382126,artykul.html

Zmiany dotyczące nazwy agencji oraz jej wizualnej oprawy wynikają z reorganizacji firmy, a także zeszłorocznego odświeżenia kadry. Do zespołu dołączyli nowi specjaliści, co rozwinęło team i znacząco podniosło jego kwalifikacje oraz standard pracy, co widać w realizowanych dla klientów projektach. Agencja w dalszym ciągu prowdzi rekrutację wykwalifikowanej kadry do realizacji nowych projektów.

Agencja Design PR&Marketing Group funkcjonowała dotychczas jako Design PR (w skrócie DPR). Od początku istnienia, głównym jej celem były działania związane z komunikacją i Public Relations. Wraz z coraz prężniej rozwijającymi się mediami online, firma już od dłuższego czasu stopniowo rozszerzyła zakres swojej działalności o usługi marketingowe, promocyjne i reklamowe, wciąż realizując te związane z PR-em.

Z tego powodu zdecydowano się na rebranding. Stworzono nową identyfikację wizualną i zmodyfikowano nazwę, aby całość korespondowała z przyjętą wizją firmy. Profesjonalizm, doświadczenie, a także kreatywność i innowacyjność, to jej najważniejsze wyróżniki. Wspomniane zmiany pokazują, że agencja nie stoi w miejscu, ale ciągle się rozwija i podąża za panującymi trendami. Zespół jest pełen optymizmu i gotowy a nadchodzące wyzwania.

– Głęboko wierzymy, że zapał, który zyskaliśmy dzięki zmianom, znajdzie przełożenie w naszych realizacjach. Mamy również nadzieję, że nasi obecni, jak i przyszli klienci, będą rozwijać się razem z nami i wspólnie uda nam się osiągać kolejne sukces. Od maja będzie można nas także znaleźć w Warszawie, to kolejny ważny krok w rozwoju firmy – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, CEO w Design PR&Marketing Group.

Źródło: Design PR&Marketing Group

www.designpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764