Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz nazywa się Design PR&Marketing Group.
Zmiany dotyczące nazwy agencji oraz jej wizualnej oprawy wynikają z reorganizacji firmy, a także zeszłorocznego odświeżenia kadry. Do zespołu dołączyli nowi specjaliści, co rozwinęło team i znacząco podniosło jego kwalifikacje oraz standard pracy, co widać w realizowanych dla klientów projektach. Agencja w dalszym ciągu prowdzi rekrutację wykwalifikowanej kadry do realizacji nowych projektów.
Agencja Design PR&Marketing Group funkcjonowała dotychczas jako Design PR (w skrócie DPR). Od początku istnienia, głównym jej celem były działania związane z komunikacją i Public Relations. Wraz z coraz prężniej rozwijającymi się mediami online, firma już od dłuższego czasu stopniowo rozszerzyła zakres swojej działalności o usługi marketingowe, promocyjne i reklamowe, wciąż realizując te związane z PR-em.
Z tego powodu zdecydowano się na rebranding. Stworzono nową identyfikację wizualną i zmodyfikowano nazwę, aby całość korespondowała z przyjętą wizją firmy. Profesjonalizm, doświadczenie, a także kreatywność i innowacyjność, to jej najważniejsze wyróżniki. Wspomniane zmiany pokazują, że agencja nie stoi w miejscu, ale ciągle się rozwija i podąża za panującymi trendami. Zespół jest pełen optymizmu i gotowy a nadchodzące wyzwania.
– Głęboko wierzymy, że zapał, który zyskaliśmy dzięki zmianom, znajdzie przełożenie w naszych realizacjach. Mamy również nadzieję, że nasi obecni, jak i przyszli klienci, będą rozwijać się razem z nami i wspólnie uda nam się osiągać kolejne sukces. Od maja będzie można nas także znaleźć w Warszawie, to kolejny ważny krok w rozwoju firmy – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, CEO w Design PR&Marketing Group.
Źródło: Design PR&Marketing Group