logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Design PR po rebrandingu: Design PR&Marketing Group

  PR 16.04.2019, przeczytano 336 razy
ilustracjastrzałka

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz nazywa się Design PR&Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-design-pr-po-rebrandingu%3A-design-prandmarketing-group,382126,artykul.html

Zmiany dotyczące nazwy agencji oraz jej wizualnej oprawy wynikają z reorganizacji firmy, a także zeszłorocznego odświeżenia kadry. Do zespołu dołączyli nowi specjaliści, co rozwinęło team i znacząco podniosło jego kwalifikacje oraz standard pracy, co widać w realizowanych dla klientów projektach. Agencja w dalszym ciągu prowdzi rekrutację wykwalifikowanej kadry do realizacji nowych projektów.

Agencja Design PR&Marketing Group funkcjonowała dotychczas jako Design PR (w skrócie DPR). Od początku istnienia, głównym jej celem były działania związane z komunikacją i Public Relations. Wraz z coraz prężniej rozwijającymi się mediami online, firma już od dłuższego czasu stopniowo rozszerzyła zakres swojej działalności o usługi marketingowe, promocyjne i reklamowe, wciąż realizując te związane z PR-em.

Z tego powodu zdecydowano się na rebranding. Stworzono nową identyfikację wizualną i zmodyfikowano nazwę, aby całość korespondowała z przyjętą wizją firmy. Profesjonalizm, doświadczenie, a także kreatywność i innowacyjność, to jej najważniejsze wyróżniki. Wspomniane zmiany pokazują, że agencja nie stoi w miejscu, ale ciągle się rozwija i podąża za panującymi trendami. Zespół jest pełen optymizmu i gotowy a nadchodzące wyzwania.

– Głęboko wierzymy, że zapał, który zyskaliśmy dzięki zmianom, znajdzie przełożenie w naszych realizacjach. Mamy również nadzieję, że nasi obecni, jak i przyszli klienci, będą rozwijać się razem z nami i wspólnie uda nam się osiągać kolejne sukces. Od maja będzie można nas także znaleźć w Warszawie, to kolejny ważny krok w rozwoju firmy – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, CEO w Design PR&Marketing Group.

Źródło: Design PR&Marketing Group

www.designpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764