logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Design PR po rebrandingu: Design PR&Marketing Group

  PR 16.04.2019, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz nazywa się Design PR&Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-design-pr-po-rebrandingu%3A-design-prandmarketing-group,382126,artykul.html

Zmiany dotyczące nazwy agencji oraz jej wizualnej oprawy wynikają z reorganizacji firmy, a także zeszłorocznego odświeżenia kadry. Do zespołu dołączyli nowi specjaliści, co rozwinęło team i znacząco podniosło jego kwalifikacje oraz standard pracy, co widać w realizowanych dla klientów projektach. Agencja w dalszym ciągu prowdzi rekrutację wykwalifikowanej kadry do realizacji nowych projektów.

Agencja Design PR&Marketing Group funkcjonowała dotychczas jako Design PR (w skrócie DPR). Od początku istnienia, głównym jej celem były działania związane z komunikacją i Public Relations. Wraz z coraz prężniej rozwijającymi się mediami online, firma już od dłuższego czasu stopniowo rozszerzyła zakres swojej działalności o usługi marketingowe, promocyjne i reklamowe, wciąż realizując te związane z PR-em.

Z tego powodu zdecydowano się na rebranding. Stworzono nową identyfikację wizualną i zmodyfikowano nazwę, aby całość korespondowała z przyjętą wizją firmy. Profesjonalizm, doświadczenie, a także kreatywność i innowacyjność, to jej najważniejsze wyróżniki. Wspomniane zmiany pokazują, że agencja nie stoi w miejscu, ale ciągle się rozwija i podąża za panującymi trendami. Zespół jest pełen optymizmu i gotowy a nadchodzące wyzwania.

– Głęboko wierzymy, że zapał, który zyskaliśmy dzięki zmianom, znajdzie przełożenie w naszych realizacjach. Mamy również nadzieję, że nasi obecni, jak i przyszli klienci, będą rozwijać się razem z nami i wspólnie uda nam się osiągać kolejne sukces. Od maja będzie można nas także znaleźć w Warszawie, to kolejny ważny krok w rozwoju firmy – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, CEO w Design PR&Marketing Group.

Źródło: Design PR&Marketing Group

www.designpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764