logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja digitalowa Webtalk rozwija kompetencje SEO - stanowisko Dyrektora objął Robert Głowacki

  PR 11.04.2022, przeczytano 702 razy
ilustracja

Agencja WebTalk w ramach dalszego rozwoju kompetencji, w trzecim kwartale 2021 roku powołała zespół odpowiedzialny za SEO. Dyrektorem został Robert Głowacki. Co firmie do tej pory udało się osiągnąć?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-digitalowa-webtalk-rozwija-kompetencje-seo---stanowisko-dyrektora-objal-robert-glowacki,395452,artykul.html

Z początkiem lipca do zespołu WebTalk dołączył Robert Głowacki, SEO Director, który odpowiada za tworzenie strategii dla Klientów, zarządzanie zespołem, rozwój produktu oraz implementację najnowszych trendów jak wykorzystanie modeli AI w SEO. Od tego momentu agencja realizowała projekty z zakresu SEO dla klientów takich jak m.in.: Super-Pharm, Netto, Chicco, Siemens czy Romet.

- Wiele lat pracy w strukturach korporacyjnych pokazało mi jak trudno jest w ich ramach wprowadzać konieczne zmiany, przez co łatwo jest pozostać w tyle, jeżeli chodzi nowoczesność oferty. Przejście do WebTalk dało mi swobodę we wdrażaniu SEO poza utartymi schematami i możliwość szybkiego wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Agencji dało to możliwość oferowania klientom jakościowej i efektywnej usługi - w odświeżonej wersji. - mówi Robert Głowacki, SEO Director.

Robert Głowacki z SEO związany od 15 lat, od dekady na stanowiskach specjalistycznych. Pierwsze agencyjne kroki stawiał w dawnym SearchLab (należącym do Agory), a następnie w agencjach K2, ThinkKong oraz GroupM, gdzie jako Head działu SEO pracował zarówno dla klientów globalnych, jak i lokalnych domów mediowych (Mediacom, WaveMaker, MindShare).

- Pozyskanie Roberta do zespołu było dla nas bardzo ważnym krokiem w dalszym rozwoju kompetencji agencji jako full-service digital. Zależało nam, by kompetencje SEO rozwijała osoba, która jest ekspertem w swojej dziedzinie, ale też nie boi się patrzeć z szerszej perspektywy, szukać i wdrażać nowych rozwiązań. Dział SEO poszerzył możliwości współpracy ze stałymi klientami, jak i otworzył nam drzwi na nowe realizacje. Poza tym uważam, że Robert jest świetnym liderem, rozumiejącym atmosferę i wartości firmy. - mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus z nową odsłoną kampanii dla Mowi
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla klienta Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,...
Partner of Promotion to teraz The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764