logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja digitalowa Webtalk rozwija kompetencje SEO - stanowisko Dyrektora objął Robert Głowacki

  PR 11.04.2022, przeczytano 633 razy
ilustracja

Agencja WebTalk w ramach dalszego rozwoju kompetencji, w trzecim kwartale 2021 roku powołała zespół odpowiedzialny za SEO. Dyrektorem został Robert Głowacki. Co firmie do tej pory udało się osiągnąć?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-digitalowa-webtalk-rozwija-kompetencje-seo---stanowisko-dyrektora-objal-robert-glowacki,395452,artykul.html

Z początkiem lipca do zespołu WebTalk dołączył Robert Głowacki, SEO Director, który odpowiada za tworzenie strategii dla Klientów, zarządzanie zespołem, rozwój produktu oraz implementację najnowszych trendów jak wykorzystanie modeli AI w SEO. Od tego momentu agencja realizowała projekty z zakresu SEO dla klientów takich jak m.in.: Super-Pharm, Netto, Chicco, Siemens czy Romet.

- Wiele lat pracy w strukturach korporacyjnych pokazało mi jak trudno jest w ich ramach wprowadzać konieczne zmiany, przez co łatwo jest pozostać w tyle, jeżeli chodzi nowoczesność oferty. Przejście do WebTalk dało mi swobodę we wdrażaniu SEO poza utartymi schematami i możliwość szybkiego wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Agencji dało to możliwość oferowania klientom jakościowej i efektywnej usługi - w odświeżonej wersji. - mówi Robert Głowacki, SEO Director.

Robert Głowacki z SEO związany od 15 lat, od dekady na stanowiskach specjalistycznych. Pierwsze agencyjne kroki stawiał w dawnym SearchLab (należącym do Agory), a następnie w agencjach K2, ThinkKong oraz GroupM, gdzie jako Head działu SEO pracował zarówno dla klientów globalnych, jak i lokalnych domów mediowych (Mediacom, WaveMaker, MindShare).

- Pozyskanie Roberta do zespołu było dla nas bardzo ważnym krokiem w dalszym rozwoju kompetencji agencji jako full-service digital. Zależało nam, by kompetencje SEO rozwijała osoba, która jest ekspertem w swojej dziedzinie, ale też nie boi się patrzeć z szerszej perspektywy, szukać i wdrażać nowych rozwiązań. Dział SEO poszerzył możliwości współpracy ze stałymi klientami, jak i otworzył nam drzwi na nowe realizacje. Poza tym uważam, że Robert jest świetnym liderem, rozumiejącym atmosferę i wartości firmy. - mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764