logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja digitalowa Webtalk rozwija kompetencje SEO - stanowisko Dyrektora objął Robert Głowacki

  PR 11.04.2022, przeczytano 509 razy
ilustracja

Agencja WebTalk w ramach dalszego rozwoju kompetencji, w trzecim kwartale 2021 roku powołała zespół odpowiedzialny za SEO. Dyrektorem został Robert Głowacki. Co firmie do tej pory udało się osiągnąć?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-digitalowa-webtalk-rozwija-kompetencje-seo---stanowisko-dyrektora-objal-robert-glowacki,395452,artykul.html

Z początkiem lipca do zespołu WebTalk dołączył Robert Głowacki, SEO Director, który odpowiada za tworzenie strategii dla Klientów, zarządzanie zespołem, rozwój produktu oraz implementację najnowszych trendów jak wykorzystanie modeli AI w SEO. Od tego momentu agencja realizowała projekty z zakresu SEO dla klientów takich jak m.in.: Super-Pharm, Netto, Chicco, Siemens czy Romet.

- Wiele lat pracy w strukturach korporacyjnych pokazało mi jak trudno jest w ich ramach wprowadzać konieczne zmiany, przez co łatwo jest pozostać w tyle, jeżeli chodzi nowoczesność oferty. Przejście do WebTalk dało mi swobodę we wdrażaniu SEO poza utartymi schematami i możliwość szybkiego wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Agencji dało to możliwość oferowania klientom jakościowej i efektywnej usługi - w odświeżonej wersji. - mówi Robert Głowacki, SEO Director.

Robert Głowacki z SEO związany od 15 lat, od dekady na stanowiskach specjalistycznych. Pierwsze agencyjne kroki stawiał w dawnym SearchLab (należącym do Agory), a następnie w agencjach K2, ThinkKong oraz GroupM, gdzie jako Head działu SEO pracował zarówno dla klientów globalnych, jak i lokalnych domów mediowych (Mediacom, WaveMaker, MindShare).

- Pozyskanie Roberta do zespołu było dla nas bardzo ważnym krokiem w dalszym rozwoju kompetencji agencji jako full-service digital. Zależało nam, by kompetencje SEO rozwijała osoba, która jest ekspertem w swojej dziedzinie, ale też nie boi się patrzeć z szerszej perspektywy, szukać i wdrażać nowych rozwiązań. Dział SEO poszerzył możliwości współpracy ze stałymi klientami, jak i otworzył nam drzwi na nowe realizacje. Poza tym uważam, że Robert jest świetnym liderem, rozumiejącym atmosferę i wartości firmy. - mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację...
Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Beeffective przechodzi rebranding
Beeffective - Digital Marketing Agency z Trójmiasta przechodzi rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. Po 8 latach działalności agencja pokazuje swoje żądło i prezentuje odświeżoną wersję brandingu. Zmiany obejmują logo, KV, wyrazisty ton komunikacji, nową stronę www oraz inny sposób prezentowania swoich usług.
Biznesowe drukarki atramentowe Epson Workforce AM-C nagrodzone w rankingu Datamaster Lab
Rodzina WorkForce AM-C zdobyła pięć gwiazdek DataMaster Lab za produktywność i wkład w zrównoważony rozwój
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764