Agencja WebTalk w ramach dalszego rozwoju kompetencji, w trzecim kwartale 2021 roku powołała zespół odpowiedzialny za SEO. Dyrektorem został Robert Głowacki. Co firmie do tej pory udało się osiągnąć?
Z początkiem lipca do zespołu WebTalk dołączył Robert Głowacki, SEO Director, który odpowiada za tworzenie strategii dla Klientów, zarządzanie zespołem, rozwój produktu oraz implementację najnowszych trendów jak wykorzystanie modeli AI w SEO. Od tego momentu agencja realizowała projekty z zakresu SEO dla klientów takich jak m.in.: Super-Pharm, Netto, Chicco, Siemens czy Romet.
- Wiele lat pracy w strukturach korporacyjnych pokazało mi jak trudno jest w ich ramach wprowadzać konieczne zmiany, przez co łatwo jest pozostać w tyle, jeżeli chodzi nowoczesność oferty. Przejście do WebTalk dało mi swobodę we wdrażaniu SEO poza utartymi schematami i możliwość szybkiego wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Agencji dało to możliwość oferowania klientom jakościowej i efektywnej usługi - w odświeżonej wersji. - mówi Robert Głowacki, SEO Director.
Robert Głowacki z SEO związany od 15 lat, od dekady na stanowiskach specjalistycznych. Pierwsze agencyjne kroki stawiał w dawnym SearchLab (należącym do Agory), a następnie w agencjach K2, ThinkKong oraz GroupM, gdzie jako Head działu SEO pracował zarówno dla klientów globalnych, jak i lokalnych domów mediowych (Mediacom, WaveMaker, MindShare).
- Pozyskanie Roberta do zespołu było dla nas bardzo ważnym krokiem w dalszym rozwoju kompetencji agencji jako full-service digital. Zależało nam, by kompetencje SEO rozwijała osoba, która jest ekspertem w swojej dziedzinie, ale też nie boi się patrzeć z szerszej perspektywy, szukać i wdrażać nowych rozwiązań. Dział SEO poszerzył możliwości współpracy ze stałymi klientami, jak i otworzył nam drzwi na nowe realizacje. Poza tym uważam, że Robert jest świetnym liderem, rozumiejącym atmosferę i wartości firmy. - mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.
Źródło: WebTalk