logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją PR - Ipublicity

  PR 17.05.2019, przeczytano 247 razy

ADiT – Agencja Dramatu i Teatru, założona przez Elżbietę Manthey, od dwudziestu lat promuje współczesną dramaturgię w środowisku teatralnym - w Polsce i za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dramatu-i-teatru-nawiazala-wspolprace-z-agencja-pr---ipublicity,382479,artykul.html

W zbiorach ADiTu znajdują się sztuki obiecujących polskich autorów oraz przekłady sztuk zagranicznych, które odnosiły sukcesy na scenach rodzimych teatrów - zyskały uznanie krytyki i aplauz widowni. Istotnym obszarem działalności ADiTu jest reprezentowanie autorów i tłumaczy w zakresie praw autorskich. Służy informacją o prawach autorskich do sztuk oraz konsultacjami w ich wyborze: formalnym, tematycznym, obsadowym.

ADiT to także wydawnictwo, które ma na swoim koncie antologie sztuk wybitnych autorów, między innymi Harolda Pintera, Jona Fossego, Hanocha Levina. ADiT wydała dramaty austriackich, niemieckich, irlandzkich, angielskich czy nowozelandzkich autorów, antologie dramatu niemieckiego, tomy wybranych sztuk obyczajowych i mitycznych Hanocha Levina oraz wybór sztuk duńskiego pisarza Petera Asmussena czy ostatnio Współczesną dramaturgię ukraińską. Współpracuje z profesjonalnymi tłumaczami literackimi.

ADiT jest również częstym organizatorem prób czytanych i spotkań z autorami sztuk.

W ramach umowy iPublicity zajmie się bieżącym doradztwem PR dla ADiT, realizacją kampanii PR, prowadzeniem biura prasowego, relacji z mediami oraz mediów społecznościowych. Agencja iPublicity została wybrana w wyniku rekomendacji. Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Źródło: iPublicity

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764