logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja DSK dla BGK

  PR 17.05.2019, przeczytano 306 razy

Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dsk-dla-bgk,382501,artykul.html

W lutym tego roku BGK ogłosił przetarg nieograniczony na wybór agencji wspierającej akcje promocyjne, w tym reklamowe. Przedmiot zamówienia dotyczył realizacji działań mających na celu budowę i umacnianie wizerunku, wzrost popularności produktów, usług i rozwiązań. Najwięcej punktów zdobyła warszawska agencja reklamowa DSK. Będzie ona wspierać działania reklamowe banku oraz współpracować przy tworzeniu strategii reklamowej offline i online. Jednym z najważniejszych zadań dla DSK będzie w najbliższym czasie przygotowanie kampanii związanej z 95-leciem istnienia BGK.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że agencja DSK została wybrana do prowadzenia kreatywnej obsługi Banku Gospodarstwa Krajowego. Fakt ten możemy postrzegać na pewno w kategoriach sukcesu i wyróżnienia. Tym bardziej, że w przetargu, w którym mieliśmy bardzo silną konkurencję, otrzymaliśmy maksymalną liczbę punktów – mówi Jacek Domański, prezes agencji reklamowej DSK.

W przetargu BGK wzięło udział 13 agencji. Zgodnie z ustawą Pzp z przyczyn formalnych bank musiał odrzucić aż osiem ofert.

- Ustawa Prawo zamówień publicznych jest bardzo wymagająca i dla oferentów, i dla zamawiającego. Dlatego z jednej strony cieszymy się, że nasz przetarg zainteresował aż tyle agencji kreatywnych, a z drugiej jest nam przykro, że musieliśmy odrzucić ponad połowę ofert z przyczyn formalnych. Gratulujemy agencji DSK wygranej i liczymy, że dzięki naszej współpracy, w 95-lecie istnienia BGK, Polacy lepiej poznają nasz bank i zrozumieją rolę banku rozwoju - podsumowuje Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

Najczęściej powtarzające się braki formalne to podpisanie oferty przez osobę nieuprawnioną, brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, brak formularza cenowego czy nieprawidłowe wniesienie wadium.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764