logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja DSK dla BGK

  PR 17.05.2019, przeczytano 319 razy

Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dsk-dla-bgk,382501,artykul.html

W lutym tego roku BGK ogłosił przetarg nieograniczony na wybór agencji wspierającej akcje promocyjne, w tym reklamowe. Przedmiot zamówienia dotyczył realizacji działań mających na celu budowę i umacnianie wizerunku, wzrost popularności produktów, usług i rozwiązań. Najwięcej punktów zdobyła warszawska agencja reklamowa DSK. Będzie ona wspierać działania reklamowe banku oraz współpracować przy tworzeniu strategii reklamowej offline i online. Jednym z najważniejszych zadań dla DSK będzie w najbliższym czasie przygotowanie kampanii związanej z 95-leciem istnienia BGK.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że agencja DSK została wybrana do prowadzenia kreatywnej obsługi Banku Gospodarstwa Krajowego. Fakt ten możemy postrzegać na pewno w kategoriach sukcesu i wyróżnienia. Tym bardziej, że w przetargu, w którym mieliśmy bardzo silną konkurencję, otrzymaliśmy maksymalną liczbę punktów – mówi Jacek Domański, prezes agencji reklamowej DSK.

W przetargu BGK wzięło udział 13 agencji. Zgodnie z ustawą Pzp z przyczyn formalnych bank musiał odrzucić aż osiem ofert.

- Ustawa Prawo zamówień publicznych jest bardzo wymagająca i dla oferentów, i dla zamawiającego. Dlatego z jednej strony cieszymy się, że nasz przetarg zainteresował aż tyle agencji kreatywnych, a z drugiej jest nam przykro, że musieliśmy odrzucić ponad połowę ofert z przyczyn formalnych. Gratulujemy agencji DSK wygranej i liczymy, że dzięki naszej współpracy, w 95-lecie istnienia BGK, Polacy lepiej poznają nasz bank i zrozumieją rolę banku rozwoju - podsumowuje Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

Najczęściej powtarzające się braki formalne to podpisanie oferty przez osobę nieuprawnioną, brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, brak formularza cenowego czy nieprawidłowe wniesienie wadium.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764