logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja DSK dla BGK

  PR 17.05.2019, przeczytano 486 razy

Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dsk-dla-bgk,382501,artykul.html

W lutym tego roku BGK ogłosił przetarg nieograniczony na wybór agencji wspierającej akcje promocyjne, w tym reklamowe. Przedmiot zamówienia dotyczył realizacji działań mających na celu budowę i umacnianie wizerunku, wzrost popularności produktów, usług i rozwiązań. Najwięcej punktów zdobyła warszawska agencja reklamowa DSK. Będzie ona wspierać działania reklamowe banku oraz współpracować przy tworzeniu strategii reklamowej offline i online. Jednym z najważniejszych zadań dla DSK będzie w najbliższym czasie przygotowanie kampanii związanej z 95-leciem istnienia BGK.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że agencja DSK została wybrana do prowadzenia kreatywnej obsługi Banku Gospodarstwa Krajowego. Fakt ten możemy postrzegać na pewno w kategoriach sukcesu i wyróżnienia. Tym bardziej, że w przetargu, w którym mieliśmy bardzo silną konkurencję, otrzymaliśmy maksymalną liczbę punktów – mówi Jacek Domański, prezes agencji reklamowej DSK.

W przetargu BGK wzięło udział 13 agencji. Zgodnie z ustawą Pzp z przyczyn formalnych bank musiał odrzucić aż osiem ofert.

- Ustawa Prawo zamówień publicznych jest bardzo wymagająca i dla oferentów, i dla zamawiającego. Dlatego z jednej strony cieszymy się, że nasz przetarg zainteresował aż tyle agencji kreatywnych, a z drugiej jest nam przykro, że musieliśmy odrzucić ponad połowę ofert z przyczyn formalnych. Gratulujemy agencji DSK wygranej i liczymy, że dzięki naszej współpracy, w 95-lecie istnienia BGK, Polacy lepiej poznają nasz bank i zrozumieją rolę banku rozwoju - podsumowuje Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

Najczęściej powtarzające się braki formalne to podpisanie oferty przez osobę nieuprawnioną, brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, brak formularza cenowego czy nieprawidłowe wniesienie wadium.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764