logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Dziadek do orzechów odpowiedzialna za pozycjonowanie marki Prime Bicycles

  PR 21.09.2020, przeczytano 228 razy

Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dziadek-do-orzechow-odpowiedzialna-za-pozycjonowanie-marki-prime-bicycles,388513,artykul.html

PRIME Bicycles specjalizuje się w produkcji rowerów przeznaczonych do ekstremalnych odmian kolarstwa, downhill oraz enduro. Projekt ma charakter międzynarodowy, z uwagi na dystrybucję rowerów. PRIME będzie oferować swoje produkty w modelu direct sale. Konstrukcje rowerów, które trafią do sprzedaży już w 2021 roku, zaprojektowane zostały przez hiszpańskie studio projektowe Cero Designs. Założycielem firmy jest Piotr Siulczyński od wielu lat związany z zawodową sceną kolarstwa ekstremalnego.

Współpraca z marką wzbogaci portfolio krakowskiej agencji Dziadek do orzechów, która ma na swoim koncie produkcję pozycjonowań dla takich marek, jak: Lumiko, uPacjenta, Kopalnia Soli Wieliczka, L’Oreal Professionel.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764