logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Dziadek do orzechów odpowiedzialna za pozycjonowanie marki Prime Bicycles

  PR 21.09.2020, przeczytano 409 razy

Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dziadek-do-orzechow-odpowiedzialna-za-pozycjonowanie-marki-prime-bicycles,388513,artykul.html

PRIME Bicycles specjalizuje się w produkcji rowerów przeznaczonych do ekstremalnych odmian kolarstwa, downhill oraz enduro. Projekt ma charakter międzynarodowy, z uwagi na dystrybucję rowerów. PRIME będzie oferować swoje produkty w modelu direct sale. Konstrukcje rowerów, które trafią do sprzedaży już w 2021 roku, zaprojektowane zostały przez hiszpańskie studio projektowe Cero Designs. Założycielem firmy jest Piotr Siulczyński od wielu lat związany z zawodową sceną kolarstwa ekstremalnego.

Współpraca z marką wzbogaci portfolio krakowskiej agencji Dziadek do orzechów, która ma na swoim koncie produkcję pozycjonowań dla takich marek, jak: Lumiko, uPacjenta, Kopalnia Soli Wieliczka, L’Oreal Professionel.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764