IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.
Umowa o współpracy pomiędzy agencją i IDC Polonia obejmie m. in. planowanie, produkcję, koordynację i zakup mediów dla działań komunikacyjnych marki Góralki w 2021 roku.
Agencja będzie odpowiedzialna m. in. za realizację kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, kampanii wprowadzającej na rynek nowy wariant produktu, aktywacji konsumenckich oraz stałej komunikacji na profilach marki Góralki w mediach społecznościowych.
- Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Góralki agencji Dziadek do orzechów, ponieważ potencjał konceptu kreatywnego przedstawionego przez agencję został oceniony zdecydowanie najwyżej. Swoją propozycją agencja najlepiej odpowiedziała na założenia postawione w briefie i doskonale wpasowała się w brand image Góralek. Dziadek do orzechów jako jedyna agencja nawiązał tak mocno i tak celnie do okazji spożycia naszego nowego produktu, na czym najbardziej nam zależało. - mówi Pani Katarzyna Mastek, Brand Manager marki Góralki.
Góralki to druga po Lusette marka z portfolio, którą IDC Polonia zdecydowało się powierzyć agencji Dziadek do orzechów.
Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.