Marka wafelków Lusette w przetargu na kampanię jesienną wybrała agencję Dziadek do orzechów. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanię digitalową na przełomie października i listopada. W ramach kampanii zostanie zrealizowany konkurs konsumencki. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do spróbowania produktu.
Lusette to marka wafelków premium obecna na polskim rynku od 2014 roku. Pozycjonuje się jako marka świadomych swojej wartości kobiet, chwila oddechu w zapracowanym dniu. Lusette to moment błogiego odpoczynku, skupienie się tylko na swoich przyjemnościach.
Dziadek do orzechów podjął współpracę z marką już po raz drugi. W 2019 roku agencja zrealizowała ogólnopolskie badanie pod hasłem „Relaksuj się, kto może!”. Celem kampanii było przedstawienie marki Lusette jako eksperta od „chwili dla siebie”. W ramach kampanii przeprowadzono badanie ankietowe, którego wyniki prezentowane były w kanałach social media marki oraz na dedykowanym landing page’u.
Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.