logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kampanię dla marki Lusette

  PR 23.09.2020, przeczytano 357 razy

Marka wafelków Lusette w przetargu na kampanię jesienną wybrała agencję Dziadek do orzechów. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanię digitalową na przełomie października i listopada. W ramach kampanii zostanie zrealizowany konkurs konsumencki. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do spróbowania produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-dziadek-do-orzechow-wygrala-przetarg-na-kampanie-dla-marki-lusette,388536,artykul.html

Lusette to marka wafelków premium obecna na polskim rynku od 2014 roku. Pozycjonuje się jako marka świadomych swojej wartości kobiet, chwila oddechu w zapracowanym dniu. Lusette to moment błogiego odpoczynku, skupienie się tylko na swoich przyjemnościach.

Dziadek do orzechów podjął współpracę z marką już po raz drugi. W 2019 roku agencja zrealizowała ogólnopolskie badanie pod hasłem „Relaksuj się, kto może!”. Celem kampanii było przedstawienie marki Lusette jako eksperta od „chwili dla siebie”. W ramach kampanii przeprowadzono badanie ankietowe, którego wyniki prezentowane były w kanałach social media marki oraz na dedykowanym landing page’u.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764