logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Elephate po raz czwarty nagrodzona za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym

  PR 25.02.2022, przeczytano 981 razy

Poznaliśmy wyniki trzeciej edycji European Content Awards. W kategorii najlepsza kampania B2B nagrodzono wrocławską agencję Elephate – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym. Branżowe wyróżnienia przyznano 17 lutego, a ogłoszenie zwycięzców odbyło się na Twitterze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-elephate-po-raz-czwarty-nagrodzona-za-wspolprace-z-europejskim-funduszem-leasingowym,394910,artykul.html

Nagrody European Content Awards zostały wręczone po raz trzeci. Doceniono nimi najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2021 roku. Elephate znalazło się w półfinale dwóch kategorii – finanse oraz B2B. Finalnie wyróżniono ją statuetką w kategorii B2B CONTENT CAMPAIGN OF THE YEAR, w której rywalizowała z aż 7 konkurentami. Nagrodzono strategię, która obejmuje prowadzenie bloga firmowego „Biznes i Ty” oraz tworzenie kampanii digital PR dla Europejskiego Funduszu Leasingowego.

Doceniono kampanię za silny fokus na konkretnej grupie odbiorców oraz pokazanie jasnego, mierzalnego wpływu na rezultaty współpracy oraz odpowiednie dopasowanie celów. Jurorzy byli pod wrażeniem ogromnych efektów przy stosunkowo niedużej inwestycji w dodatkowe płatne działania.

- Wyróżnienie naszej współpracy z Europejskim Funduszem Leasingowym już po raz czwarty jest dla nas potwierdzeniem, że budowanie długofalowej strategii przynosi wiele korzyści. Cieszymy się, że praca naszej agencji została doceniona statuetką w kategorii B2B. Rezultat naszych działań zauważony przez jurorów to dla nas duża motywacja do osiągania dalszych sukcesów wraz z naszymi klientami – mówi Wojtek Mazur, CEO i założyciel agencji Elephate.

  • Z pełną listą zwycięzców można zapoznać się TUTAJ.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy jury konkursu POS STARS
Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.
Michał Banaszewski w jury Innovation
Michał Banaszewski, Managing Partner w VML, znalazł się w jury tegorocznego konkursu Innovation w kategorii Innowacje w Biznesie. 
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024
Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska),...
Dodaj Kolor: konkurs Amica na motyw na pralkę
Amica rusza z wyjątkowym konkursem plastycznym "Dodaj kolor!", który łączy kreatywność z troską o planetę i pomocą charytatywną. Zadaniem uczestnika konkursu jest stworzenie projektu graficznego pralki, który tematem nawiązywać będzie do ekologii i innowacyjnych rozwiązań Amica, które pomagają oszczędzać i chronić środowisko. Najlepszy...
Golden Drum 2024: zgłoszenia przedłużone do 4 września (aktualizacja)
Konkurs Golden Drum przyjmuje zgłoszenia do 4 września 2024 roku. Reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do udziału w prestiżowym międzynarodowym konkursie kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas uroczystej gali 30 edycji Golden Drum Awards Show w dniu 10 października 2024 r. w Portorož w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764