logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Elephate po raz czwarty nagrodzona za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym

  PR 25.02.2022, przeczytano 941 razy

Poznaliśmy wyniki trzeciej edycji European Content Awards. W kategorii najlepsza kampania B2B nagrodzono wrocławską agencję Elephate – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym. Branżowe wyróżnienia przyznano 17 lutego, a ogłoszenie zwycięzców odbyło się na Twitterze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-elephate-po-raz-czwarty-nagrodzona-za-wspolprace-z-europejskim-funduszem-leasingowym,394910,artykul.html

Nagrody European Content Awards zostały wręczone po raz trzeci. Doceniono nimi najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2021 roku. Elephate znalazło się w półfinale dwóch kategorii – finanse oraz B2B. Finalnie wyróżniono ją statuetką w kategorii B2B CONTENT CAMPAIGN OF THE YEAR, w której rywalizowała z aż 7 konkurentami. Nagrodzono strategię, która obejmuje prowadzenie bloga firmowego „Biznes i Ty” oraz tworzenie kampanii digital PR dla Europejskiego Funduszu Leasingowego.

Doceniono kampanię za silny fokus na konkretnej grupie odbiorców oraz pokazanie jasnego, mierzalnego wpływu na rezultaty współpracy oraz odpowiednie dopasowanie celów. Jurorzy byli pod wrażeniem ogromnych efektów przy stosunkowo niedużej inwestycji w dodatkowe płatne działania.

- Wyróżnienie naszej współpracy z Europejskim Funduszem Leasingowym już po raz czwarty jest dla nas potwierdzeniem, że budowanie długofalowej strategii przynosi wiele korzyści. Cieszymy się, że praca naszej agencji została doceniona statuetką w kategorii B2B. Rezultat naszych działań zauważony przez jurorów to dla nas duża motywacja do osiągania dalszych sukcesów wraz z naszymi klientami – mówi Wojtek Mazur, CEO i założyciel agencji Elephate.

  • Z pełną listą zwycięzców można zapoznać się TUTAJ.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764