logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Elephate wygrywa przetarg Pracuj.pl

  PR 08.01.2025, przeczytano 240 razy
ilustracja

Agencja Elephate, która łączy kompleksowe podejście do SEO z content marketingiem i digital PR, zwyciężyła w przetargu na realizację działań contentowych dla Pracuj.pl – wiodącego serwisu z ofertami pracy w Polsce. Współpraca rozpoczęła się w październiku i obejmuje kompleksowe wdrożenie nowej strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-elephate-wygrywa-przetarg-pracuj.pl-,407052,artykul.html

Ekspercka strategia dla lidera rynku ofert pracy

W ramach współpracy eksperci Elephate będą odpowiedzialni za tworzenie wartościowych treści dla odbiorców serwisu oraz za optymalizację contentu pod kątem SEO.

Jestem dumny, że rozpoczynamy współpracę z Pracuj.pl, największym polskim internetowym serwisem rekrutacyjnym. To dla nas duża odpowiedzialność, ale i szansa na realizację ambitnych celów. Naszym zadaniem będzie wdrożenie nowej strategii contentowej, ale także budowanie wartościowych treści, które będą odpowiadać na potrzeby użytkowników serwisu i wzmocnią pozycję marki Pracuj.pl jako lidera branży – mówi Wojciech Mazur, CEO & Founder Elephate.

Cele współpracy: wartościowe treści, ruch i wspieranie użytkowników

Współpraca Pracuj.pl z Elephate to odpowiedź na rosnącą potrzebę dostarczania treści, które nie tylko zwiększą widoczność serwisu, ale także będą wspierały użytkowników w procesie poszukiwania pracy, na każdym etapie procesu ścieżki rekrutacyjnej.

Pracuj.pl od blisko 25 lat jest liderem rynku rekrutacyjnego w Polsce. Od samego początku przywiązywaliśmy dużą wagę do edukacji i wsparcia osób szukających pracy. Wartościowe materiały contentowe i darmowe narzędzia dla użytkowników oraz ich aktualizacja to cele powiązane z naszymi wartościami. Wybór odpowiedniego partnera, który będzie wspierał rozwój naszej strategii w tym zakresie, był dla nas niezwykle istotny, a agencja Elephate wykazała się dużym zaangażowaniem w proces przetargowy oraz szybkim zrozumieniem naszych potrzeb – mówi Anna Hołdyńska, Koordynatorka zespołu komunikacji i influencer marketingu w Grupie Pracuj.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

Dodatkowe informacje:

O Elephate
Elephate działa na rynku od 2012 r. W swoim unikalnym podejściu łączy synergię SEO z contentem i digital PR. Agencja realizuje cele biznesowe klientów poprzez zdobywanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, wzrost ruchu organicznego oraz budowanie wizerunku i rozpoznawalności marek w sieci. Elephate było wielokrotnie nagradzane w plebiscytach, m.in. European Search Awards, European Content Awards i Power of Content Marketing.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764