logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Eskadra otwiera oddział w Warszawie

  PR 03.04.2019, przeczytano 604 razy

Eskadra rozszerza swoje działania i w nowym roku wychodzi poza granice Krakowa. Nowy oddział Eskadry powstał w Warszawie we współpracy ze Szpunar Studio – nowoczesnym studiem designu. Dla agencji oznacza to nie tylko możliwość poszerzenia oferty i zdobycia nowych klientów, ale również rozwój na polu designu i otwarcie się na inne niż dotąd praktykowane formy wizualne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-eskadra-otwiera-oddzial-w-warszawie,381928,artykul.html

Kooperacja Eskadry ze Szpunar Studio pozwala agencji eksplorować nowe rynki – związane z designem, projektowaniem przestrzeni oraz oryginalnych gadżetów.

– Nie da się ukryć, że warszawski rynek daje więcej możliwości, dlatego nasza obecność w stolicy była jedynie kwestią czasu. Dzięki współpracy ze Szpunar Studio udało się urzeczywistnić te plany. Teraz możemy nie tylko być geograficznie bliżej naszych klientów, ale specjalizujemy się i rozwijamy w jasno określonym kierunku, poszerzając wachlarz możliwości dla naszych klientów – komentuje Jakub Sadecki, prezes agencji Eskadra.

Szpunar Studio zostało założone przez Nikodema Szpunara – projektanta roku według Arena Design. Wieloletnie doświadczenie i zespół specjalistów, z którymi współpracuje studio, sprawiają, że to stabilny partner biznesowy. Daje możliwość rozwoju w stronę nowoczesnych form i sztuki użytkowej.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764