logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Face It! dla Shop Doctor

  PR 06.09.2016, przeczytano 482 razy

Firma Shop Doctor oferująca usługi zwiększające potencjał sprzedaży sklepów, rozpoczęła współpracę z agencją public relations Face It!. Projekt prowadzi Marek Janota. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na kwartał.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-face-it%21-dla-shop-doctor,29821,artykul.html

Właścicielem firmy Shop Doctor jest Dr Marek Borowiński - specjalista od Visual Merchandisingu, posiadający wieloletnie doświadczenie w zakresie działań wspomagających sprzedaż bezpośrednią. Zajmuje się szkoleniami z technik prezentacji produktów, uczy też jak zaaranżować sklep i skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby sprzedawać więcej. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się również na kanale Shop Doctor na YouTubie.

- W Stanach Zjednoczonych sklepy od dawna korzystają z usług specjalistów od audytów punktów sprzedaży, tzw. shop doctorów. W ostatnich latach, również w Polsce, wzrasta zapotrzebowanie na tego typu usługi. Dlatego też startujemy z nową stroną internetową www.shopdoctor.pl, a ja szkolę już swoich następców. Coraz więcej osób widzi, że audyty sklepów przynoszą wymierne efekty.  Właściciele sklepów dowiadują się drogą pantoflową od znajomych, że już po jednej wizycie obroty mogą wzrosnąć nawet o 50% i dzwonią, aby i u nich zrobić taką sklepową rewolucję – mówi Marek Borowiński, pierwszy polski Shop Doctor.

Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się PR m.in. kanałów telewizyjnych France24, Romance TV, Motowizja, Wyższą Szkołą Artystyczną, obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, nowej inwestycji biurowej w Warszawie - Park Avenue, firmą pośrednictwa finansowego BRS czy ekskluzywnej restauracji Abażur.

Źródło: Shop Doctor

www.shopdoctor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764