logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Face It! dla Shop Doctor

  PR 06.09.2016, przeczytano 446 razy

Firma Shop Doctor oferująca usługi zwiększające potencjał sprzedaży sklepów, rozpoczęła współpracę z agencją public relations Face It!. Projekt prowadzi Marek Janota. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na kwartał.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-face-it%21-dla-shop-doctor,29821,artykul.html

Właścicielem firmy Shop Doctor jest Dr Marek Borowiński - specjalista od Visual Merchandisingu, posiadający wieloletnie doświadczenie w zakresie działań wspomagających sprzedaż bezpośrednią. Zajmuje się szkoleniami z technik prezentacji produktów, uczy też jak zaaranżować sklep i skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby sprzedawać więcej. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się również na kanale Shop Doctor na YouTubie.

- W Stanach Zjednoczonych sklepy od dawna korzystają z usług specjalistów od audytów punktów sprzedaży, tzw. shop doctorów. W ostatnich latach, również w Polsce, wzrasta zapotrzebowanie na tego typu usługi. Dlatego też startujemy z nową stroną internetową www.shopdoctor.pl, a ja szkolę już swoich następców. Coraz więcej osób widzi, że audyty sklepów przynoszą wymierne efekty.  Właściciele sklepów dowiadują się drogą pantoflową od znajomych, że już po jednej wizycie obroty mogą wzrosnąć nawet o 50% i dzwonią, aby i u nich zrobić taką sklepową rewolucję – mówi Marek Borowiński, pierwszy polski Shop Doctor.

Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się PR m.in. kanałów telewizyjnych France24, Romance TV, Motowizja, Wyższą Szkołą Artystyczną, obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, nowej inwestycji biurowej w Warszawie - Park Avenue, firmą pośrednictwa finansowego BRS czy ekskluzywnej restauracji Abażur.

Źródło: Shop Doctor

www.shopdoctor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764