logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Formup odpowiedzialna za globalną promocję gry od 11 bit studios

  PR 23.11.2020, przeczytano 625 razy
Patryk Sienkiewicz, Team Leader w agencji FormUp

Agencja FormUp będzie odpowiedzialna za promocję wydanej przez 11 bit studios gry Moonlighter. Znana do tej pory z konsoli i PC produkcja zadebiutowała na platformie iOS i od wczoraj jest dostępna w App Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-formup-odpowiedzialna-za-globalna-promocje-gry-od-11-bit-studios,389286,artykul.html

Moonlighter to gra autorstwa Digital Sun, wydana przez 11 bit studios – jedną z największych spółek branży gier w Polsce. Tytuł odniósł już sukces na konsolach oraz PC, gdzie sprzedał się w milionie egzemplarzy.

11 bit studios do promocji gry wybrało agencję FormUp, swojego wieloletniego partnera.

- W ramach działań reklamowych, nasza agencja zajmować się będzie prowadzeniem kampanii promującej grę Moonlighter we wszystkich kanałach digital, w tym: Google, Facebook, Twitter i Apple Ads. Naszym głównym celem jest uzyskanie globalnego zasięgu kampanii wśród wyznaczonej grupy docelowej oraz wygenerowanie bezpośredniej sprzedaży z kampanii digital. Kampania będzie prowadzona na terenie wybranych państw Europy i Ameryki Północnej – powiedział Patryk Sienkiewicz, Team Leader w agencji FormUp.

Gra Moonlighter swoją premierę na konsole i PC miała 29 maja 2018 roku. Tytuł jest połączeniem RPG akcji z grą ekonomiczną i opowiada o przygodach Willa – sklepikarza, który marzy o zostaniu bohaterem.

11 bit studios to polska spółka zajmująca się produkcją, wydawaniem i dystrybucją gier. Tytuły stworzone lub wydane przez studio (m.in: This War of Mine, Children of Morta i Frostpunk) cieszą się uznaniem oraz popularnością wśród graczy na całym świecie.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764