logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Formup wdraża autorski system monitorowania ROI oparty na Bigquery

  PR 19.03.2020, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, agencja FormUp wypracowała własne podejście do analityki mediowej polegające na operowaniu dużo większymi zbiorami danych niż w przypadku standardowej kampanii reklamowej. Metoda ta zaowocowała autorskim systemem monitorowania ROI o nazwie FormUp Data.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-formup-wdraza-autorski-system-monitorowania-roi-oparty-na-bigquery,386156,artykul.html

Wykorzystując BigQuery jako bazodanowe zaplecze, system wyszukuje, pobiera, gromadzi i przetwarza skomplikowane zbiory danych (Big Data) pochodzące z różnych kanałów digital. Następnie w sposób automatyczny integruje je z realnym przychodem firmy pobranym z wewnętrznych systemów typu CRM. Tak uzyskane dane pozwalają optymalizować działania marketingowe pod realną sprzedaż, a nie wyłącznie pod transakcje zliczane przez panele zakupowe. Brane są pod uwagę zwroty i transakcje odrzucone w przypadku e-commerce oraz faza w cyklu domykania sprzedaży w przypadku sprzedaży kilkuetapowej przechodzącej z online (złożenie leada) do offline (Call Center).

Integracja danych mediowych z rzeczywistym przychodem firmy nie jest jedyną funkcjonalnością FormUp Data. System umożliwia również analizę Customer Lifetime Value (CLV), czyli wartości przyszłych zysków generowanych przez klienta. W praktyce daje to zupełnie nowe spojrzenie na efektywność kampanii. Wskaźnikiem sukcesu nie jest już potencjał sprzedażowy, czy efektywność kosztowa, ale jakość pozyskanych klientów, czyli wartość przepływów gotówkowych, które generują w okresie korzystania z usług danej firmy. Jest to kluczowe zarówno dla firm opierających swój biznes na modelu abonamentowym, jak i dla sklepów, którym zależy na powracalności klientów.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764