logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Formup wdraża autorski system monitorowania ROI oparty na Bigquery

  PR 19.03.2020, przeczytano 871 razy
ilustracjastrzałka

W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, agencja FormUp wypracowała własne podejście do analityki mediowej polegające na operowaniu dużo większymi zbiorami danych niż w przypadku standardowej kampanii reklamowej. Metoda ta zaowocowała autorskim systemem monitorowania ROI o nazwie FormUp Data.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-formup-wdraza-autorski-system-monitorowania-roi-oparty-na-bigquery,386156,artykul.html

Wykorzystując BigQuery jako bazodanowe zaplecze, system wyszukuje, pobiera, gromadzi i przetwarza skomplikowane zbiory danych (Big Data) pochodzące z różnych kanałów digital. Następnie w sposób automatyczny integruje je z realnym przychodem firmy pobranym z wewnętrznych systemów typu CRM. Tak uzyskane dane pozwalają optymalizować działania marketingowe pod realną sprzedaż, a nie wyłącznie pod transakcje zliczane przez panele zakupowe. Brane są pod uwagę zwroty i transakcje odrzucone w przypadku e-commerce oraz faza w cyklu domykania sprzedaży w przypadku sprzedaży kilkuetapowej przechodzącej z online (złożenie leada) do offline (Call Center).

Integracja danych mediowych z rzeczywistym przychodem firmy nie jest jedyną funkcjonalnością FormUp Data. System umożliwia również analizę Customer Lifetime Value (CLV), czyli wartości przyszłych zysków generowanych przez klienta. W praktyce daje to zupełnie nowe spojrzenie na efektywność kampanii. Wskaźnikiem sukcesu nie jest już potencjał sprzedażowy, czy efektywność kosztowa, ale jakość pozyskanych klientów, czyli wartość przepływów gotówkowych, które generują w okresie korzystania z usług danej firmy. Jest to kluczowe zarówno dla firm opierających swój biznes na modelu abonamentowym, jak i dla sklepów, którym zależy na powracalności klientów.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wtorkowy „Nowy świt” przejmują nowi prowadzący
Katarzyna Kasia przekazała prowadzenie wtorkowej audycji „Nowy Świt” Mateuszowi Andruszkiewiczowi i Klaudiuszowi Slezakowi. Czwartkowy poranny duet w składzie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pozostaje na antenie Radia Nowy Świat.
Kampania reklamowa Eski ROCK
Nowa kampania promocyjna radia Eska ROCK prowadzona jest pod hasłem „I stał się nowy rock” i związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
12:06 Radio ESKA2 z najwyższymi wzrostami słuchalności
Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.
Grupa DGP Infor z kolejnym rekordem w sierpniu
Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.
Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy 
Parlament Europejski we współpracy z Fundacją Centrum im. prof. Bronisława Geremka oraz „Gazetą Wyborczą” zaprasza na 3. edycję „Szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy”. Rekrutacja trwa do 22 września br. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764