W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, agencja FormUp opracowała autorski systemem monitorowania ROI oparty na BigQuery. W kwietniu 2020 r. rozpoczęto pierwsze duże wdrożenie dla największej polskiej marki bukmacherskiej STS.
W ramach wygranego przetargu agencja FormUp jest odpowiedzialna za wdrożenie, implementację i rozwój dedykowanego systemu analitycznego dla firmy STS. System został skonfigurowany pod indywidualne potrzeby i specyfikę branży bukmacherskiej w taki sposób, by móc weryfikować rentowność prowadzonych działań z uwzględnieniem celów biznesowych organizacji i KPI.
Takie rozwiązanie pozwala na trafniejszą ocenę efektywności wydatków reklamowych oraz analizę rentowności kampanii digital z podziałem na kanał dotarcia, grupę docelową, kreację i rodzaj komunikacji.
- Im większa granularność, tym wyższa szczegółowość danych, a więc bardziej precyzyjna analiza i trafniejsze decyzje optymalizacyjne. – mówi Jakub Bąkała, Performance & Technology Director w agencji FormUp.
Źródło: FormUp