Do grona klientów FormUp dołącza ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację kampanii performance nastawionej na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
W wyniku wygranego przetargu FormUp odpowiada m.in. za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital. Do zadań zwycięskiej agencji należy również wsparcie marki w zakresie content performance marketingu oraz wdrożenie dedykowanego systemu analitycznego, który ma zwiększyć precyzję oceny efektywności realizowanych kampanii.
Celem działań jest sprzedaż ubezpieczeń na życie oraz produktów online: ubezpieczenia dziecka, ubezpieczenia nieruchomości, ubezpieczenia roweru i ubezpieczenia turystycznego.
- Internet jest dla nas bardzo istotnym źródłem pozyskania nowych klientów. Celem jest skalowanie sprzedaży, przy zachowaniu efektywności kosztowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie agencji FormUp pozwolą nam to osiągnąć – mówi Tomasz Orczykowski, Head of Digital Marketing w Nationale-Nederlanden.
Źródło: FormUp