logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Gethero i działania dla branży beauty i fashion

  PR 18.02.2020, przeczytano 2850 razy

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-gethero-i-dzialania-dla-branzy-beauty-i-fashion,385738,artykul.html

Influencer to z definicji osoba, która wywiera wpływ na decyzję ludzi, z którymi nawiązała trwałe relacje. Twórcy internetowi dzięki mediom społecznościowym docierają do szerokiego grona odbiorców, a ich wiarygodność i zaufanie, które zbudowali wśród swoich fanów, wykorzystywane jest przez różne brandy, aby podnosić efekty sprzedażowe.

- W ubiegłym roku nasz dział odpowiedzialny za obsługę klientów z branży lifestyle zrealizował kilka kampanii dla marek specjalizujących się w tym obszarze. Cieszymy się, że kolejne brandy doceniły siłę influencer marketingu i że to właśnie nasza agencja realizowała akcje promocyjne dla znanych marek związanych z branżą beauty, fashion oraz lifestyle - mówi Paweł Kowalczyk, wiceprezes agencji influencer marketingu GetHero.

Skuteczność kampanii promocyjnej z udziałem twórców internetowych zależy przede wszystkim od przemyślanej strategii, która uwzględnia m.in. cele kampanii oraz sposób i czas promowania produktów oferowanych przez daną markę.

- Brandy decydujące się na działania w ramach influencer marketingu muszą również pamiętać o wyborze odpowiednich twórców związanych z ich branżą. Przy realizacji akcji promocyjnych dla takich marek jak: More'moi, YES, Rossmann czy Oral-B (kampania współorganizowana z agencją Abstra), aby dotrzeć do atrakcyjnych grup docelowych, nawiązaliśmy współpracę ze znanymi twórcami, którzy nam to ułatwili. Wśród nich znaleźli się m.in. Agnieszka Grzelak, Sitr0x, Qczaj, Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska oraz Zofia Kulewicz - mówi Martyna Groll, lider zespołu Beauty/fashion w agencji influencer marketingu GetHero.

Kampania marki YES

Przed świętami marka YES rozpoczęła kampanię reklamową, która miała na celu podniesienie świadomości o kolekcjach popularnej sieci jubilerskiej oraz zwrócenie uwagi na aktualne promocje w sklepach internetowych i stacjonarnych. Do udziału w promocji zostały zaproszone znane influencerki związane z branżą beauty i fashion. Wśród nich: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), Weronika Zalazinska (240 tys. obserwujących), Zofia Kulewicz (128 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (65 tys. obserwujących), Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących), Martyna Armanowska oraz Karolina Nogal-Łuczyńska znane jako MarKa (61,1 tys. subskrybcji). W ramach kampanii influencerki na swoich kanałach komunikacyjnych w świątecznych i sylwestrowych kreacjach w subtelny sposób prezentowały kolekcję znanej marki jubilerskiej.

W trakcie trwania akcji promocyjnej powstały 4 filmy na YouTube, 6 wpisów na Instagramie oraz 7 relacji na Insta Stories. Pozwoliło to na wygenerowanie łącznie blisko 460 tys. odsłon oraz ponad 25 tys. polubień. Największą popularnością w trakcie kampanii cieszył się materiał wideo Oliwii Bugały prowadzącej kanał CheersMyHeels, który został wyświetlony ponad 35 tys. razy i otrzymał 950 polubień.

Natomiast na Instagramie największą popularnością cieszył się wpis Pauli Jagodzińskiej, który został wyświetlony ponad 100 tys. razy i uzyskał 8310 polubień.

ilustracjastrzałka

Kampania dla marki More'moi

Do kampanii dla More'moi zostały zaangażowane influencerki, które za pomocą swoich kanałów komunikacyjnych wzmacniały wizerunek marki przy jednoczesnym promowaniu kolekcji jesień-zima 2019. Zaproszone do współpracy influencerki w składzie: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Loveandgreatshoes (156 tys. subskrybcji), Edyta Filipiak (107 obserwujących), Agata Biernat (74,8 tys. obserwujących), Charlize Mystery (66,6 tys. obserwujących), MarKa 60,1 tys. subskrybcji) oraz Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących) w ramach kampanii opublikowały 3 filmy na YouTube, 4 wpisy na blogu, 6 odcinków showroom, 20 wpisów na Instagramie i 30 relacji na Insta Stories. Wszystkie te działania wygenerowały ponad 1,5 mln wyświetleń. Na popularnym serwisie z filmami najwięcej wyświetleń i polubień uzyskał film na kanale Loveandgreatshoes prowadzonym przez Justynę i Kasię.

Natomiast na Instagramie najwięcej wyświetleń (prawie 210 tys.) i polubień (9200) wygenerował wpis dodany przez Paulę Jagodzińską.

ilustracjastrzałka

Kampania marki Rossmann

We wrześniu agencja GetHero odpowiadała za realizację kampanii z udziałem twórców internetowych w ramach cyklicznej akcji promocyjnej marki Rossmann. Zaangażowane w akcję influencerki informowały m.in. o nowych zasadach promocji oraz zachęcały do udziału w niej. W przypadku tej kampanii po stronie GetHero było opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz dobór i koordynacja działań w ramach influencer marketingu. Do kampanii zostały zaproszone znane influencerki: True Beauty is Internal (1,05 mln subskrybcji), Planeta Stylu (318 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Agasava (124 tys. subskrybcji) oraz MarKa (60,1 tys. subskrybcji). W ramach działań promocyjnych gwiazdy internetu wzięły udział w challenge’u, który polegał na wykonaniu makijażu kosmetykami dostępnymi w popularnej drogerii. W trakcie kampanii influencerki opublikowały łącznie 5 filmów na YouTube, 5 wpisów na Instagramie oraz 5 relacji na Instagram Stories. Wszystkie te działania pozwoliły wygenerować blisko 1 mln wyświetleń. Na znanym serwisie z filmami największą popularnością cieszył się materiał opublikowany na kanale Adrianny Kępki (True Beauty is Internal) - film został wyświetlony prawie 124 tys. razy i otrzymał ponad 9 tys. polubień.

Jeśli chodzi o wpisy na Instagramie, tu również prym wiodła Adrianna Kępka. Jej wpis został wyświetlony ponad 228 tys. razy i uzyskał blisko 47 tys. polubień.

ilustracjastrzałka

Kampania marki Oral-B

W okresie przedświątecznym ze swoją akcją promocyjną wystartowała również marka Oral-B. W trakcie kampanii pięciu twórców internetowych: Agnieszka Grzelak (1,42 mln subskrybcji), Sitr0x (1,25 mln subskrybcji), A co my tu mamy? (772 tys. subskrybcji), Qczaj (462 tys. obserwujących), Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących) oraz Adam „KnowsHow” Wiejak (192 tys. obserwujących) prezentowało właściwości szczoteczek sonicznych, które mogły sprawdzić się jako prezent na święta. Dzięki działaniom zaangażowanych do promocji influencerów, kampania w mediach społecznościowych została wyświetlona blisko 3 mln razy. Najwięcej wyświetleń wygenerowały materiały opublikowane przez Agnieszkę Grzelak. Jej film na YouTube został wyświetlony prawie 168 tys. razy i otrzymał 10 tys. polubień.

Wpis Agnieszki na Instagramie wyświetlony został blisko 234 tys. razy, a polubiło go ponad 37 tys. osób.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii na kanałach twórców powstały dwa wpisy na blogu, trzy filmy na YouTube, pięć wpisów na Instagramie i pięć relacji na Insta Stories.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo.

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764