logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Gong z Martyną Wojciechowską i kampanią Lipton

  PR 29.07.2019, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton, przygotowana przez agencję GONG. Kampania “Smaki inspirowane światem” obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, znana z inspirowania ludzi do zdobywania nowych doświadczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-gong-z-martyna-wojciechowska-i-kampania-lipton,383408,artykul.html

Kampania “Smaki inspirowane światem”, za której koncept kreatywny i kreację odpowiada agencja GONG (Group One), to połączenie produktów z serii Zioła Świata Lipton z ideą podróżowania i poszukiwania inspiracji w najdalszych zakątkach świata. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, która jako dziennikarka, podróżniczka i dyrektor programowa Travel Channel, idealnie wpisuje się w koncept inspiracji czerpanych z podróży.

Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami - m. in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30 sek. spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i na kanałach Social Media. Na potrzeby YouTube powstały wersje 45 sek.,15 sek. oraz 6 sek. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży.

Agencja GONG przystosowała pomysł do globalnych wymogów i w sposób naturalny, a jednocześnie kreatywny, połączyła koncept nowych produktów z serii Zioła Świata Lipton z rozpoznawalnością Martyny Wojciechowskiej. Dodatkowo agencja wyróżniła się szybkością działania oraz wyciąganiem wniosków z badań konsumenckich i umiejętnością ich adaptacji” - mówi przedstawiciel Liptona, Kamil Kasprowicz.

Kampania, którą agencja GONG realizuje dla marki Lipton po wygranym przetargu, potrwa do 31 grudnia.

Źródło: GONG (Group One)

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut
Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą...
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Rośnie rola treści wideo w grafice komputerowej
Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawił, że graficy komputerowi zyskali nowe narzędzia, które ułatwiają i usprawniają ich pracę. Powstają systemy sztucznej inteligencji automatyzujące wykonywanie rutynowych zadań, aplikacje ułatwiające tworzenie profesjonalnych grafik przez amatorów oraz narzędzia przystosowane do projektowania w wirtualnej...
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju
W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764