logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR

  PR 18.06.2024, przeczytano 265 razy
ilustracja

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-good-one-pr-nowym-czlonkiem-zfpr,404682,artykul.html

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Wśród klientów agencji znajdują się zarówno polskie, jak i globalne marki z wielu branż, w tym m.in. FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe. W ofercie agencji znajdują się m.in. działania z zakresu: PR produktowego, PR korporacyjnego, PR kryzysowego, employer brandingu, public affairs, CSR/ESG, czy influencer marketingu. Good One PR z powodzeniem realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy.

– Dołączenie Good One PR do Związku Firm Public Relations jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju naszej agencji. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mieli możliwość współpracy oraz wymiany doświadczeń z innymi liderami branży. Chcemy być na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku, a także uczestniczyć w ciekawych akcjach i projektach organizowanych przez ZFPR. Cieszę się, że możemy być częścią organizacji zrzeszającej wiodące agencje specjalizujące się w profesjonalnych usługach PR oraz wspólnie pracować na rzecz rozwoju branży public relations w Polsce – podkreśla Ewelina Puławska, Managing Director w Good One PR.

 W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: BIG InfoMonitor, FM Logistic, J.W. Construction Holding S.A., POLOmarket czy iRobot Polska.

Źródło: Związkek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764