logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Good One PR otworzyła biuro we Wrocławiu

  PR 08.06.2020, przeczytano 583 razy

Warszawska agencja Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. To kolejny krok w rozwoju firmy, która dzięki nowej lokalizacji będzie mogła być bliżej swoich obecnych i przyszłych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-good-one-pr-otworzyla-biuro-we-wroclawiu,387331,artykul.html

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM. Obecnie prowadzi działania dla takich marek, jak m.in.: Bobby Burger, Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta, POLOmarket, Podlaski Fundusz Kapitałowy, Funtronic, Ultimo czy Brześć.

Nowy, wrocławski oddział firmy funkcjonuje od początku 2020 roku. Ma swoją siedzibę w pierwszym pop-upie biurowym we Wrocławiu o nazwie „Pod Ciśnieniem”, wyróżnionym m.in. w konkursie Złote Spinacze. – Rozszerzenie działalności o kolejne miasto na mapie Polski to naturalny krok rozwoju dla naszej agencji. Liczymy, że wejście na nowy rynek pozwoli na skuteczniejsze dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów z Wrocławia oraz okolic, gdzie zagłębie mają firmy z branży IT i finansów. Będzie to także oznaczać dalszy rozwój i wzmocnienie naszej marki – mówi Kamil Mazuruk, CEO grupy marketingowej Good One, do której należy agencja Good One PR.

Wrocławskim oddziałem firmy kieruje Martyna Dziopak – PR Account Manager, związana z Good One PR od listopada 2015 roku. Jest ona odpowiedzialna m.in. za zbudowanie i rozwój zespołu w lokalnym oddziale agencji.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764