logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Good One PR współpracuje z siecią Polomarket

  PR 04.04.2019, przeczytano 270 razy

Z początkiem grudnia 2018 r. do grona klientów agencji Good One PR dołączyła największa polska sieć supermarketów POLOmarket. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna firmy w zakresie PR produktowego, działania z obszaru influencer marketingu, obsługa biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-good-one-pr-wspolpracuje-z-siecia-polomarket,381938,artykul.html

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów obecna na rynku od 1997 roku. Aktualnie sieć posiada blisko 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, które miesięcznie odwiedza prawie 9 milionów klientów. Główna siedziba POLOmarket Sp. z o.o. i centrum logistyczne mieści się w Giebni k. Pakości, w województwie kujawsko-pomorskim.

Po stronie agencji za działania na rzecz POLOmarketu odpowiada Ilona Rutkowska, PR Account Executive przy wsparciu Eweliny Puławskiej, Senior Account Manager. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki OKI Data w ofercie Mimaki Engineering
6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu...
Timecode Film Production o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764