logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Good One PR współpracuje z siecią Polomarket

  PR 04.04.2019, przeczytano 672 razy

Z początkiem grudnia 2018 r. do grona klientów agencji Good One PR dołączyła największa polska sieć supermarketów POLOmarket. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna firmy w zakresie PR produktowego, działania z obszaru influencer marketingu, obsługa biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-good-one-pr-wspolpracuje-z-siecia-polomarket,381938,artykul.html

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów obecna na rynku od 1997 roku. Aktualnie sieć posiada blisko 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, które miesięcznie odwiedza prawie 9 milionów klientów. Główna siedziba POLOmarket Sp. z o.o. i centrum logistyczne mieści się w Giebni k. Pakości, w województwie kujawsko-pomorskim.

Po stronie agencji za działania na rzecz POLOmarketu odpowiada Ilona Rutkowska, PR Account Executive przy wsparciu Eweliny Puławskiej, Senior Account Manager. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764