logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Good One PR współpracuje z siecią Polomarket

  PR 04.04.2019, przeczytano 354 razy

Z początkiem grudnia 2018 r. do grona klientów agencji Good One PR dołączyła największa polska sieć supermarketów POLOmarket. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna firmy w zakresie PR produktowego, działania z obszaru influencer marketingu, obsługa biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-good-one-pr-wspolpracuje-z-siecia-polomarket,381938,artykul.html

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów obecna na rynku od 1997 roku. Aktualnie sieć posiada blisko 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, które miesięcznie odwiedza prawie 9 milionów klientów. Główna siedziba POLOmarket Sp. z o.o. i centrum logistyczne mieści się w Giebni k. Pakości, w województwie kujawsko-pomorskim.

Po stronie agencji za działania na rzecz POLOmarketu odpowiada Ilona Rutkowska, PR Account Executive przy wsparciu Eweliny Puławskiej, Senior Account Manager. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764