logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Good One PR wygrała przetarg na obsługę Karoliny Seeger

  PR 24.04.2020, przeczytano 589 razy

W połowie kwietnia br. agencja Good One PR nawiązała współpracę z Karoliną Seeger – projektanką mody ślubnej z Wrocławia. Agencja zajmie się m.in. budowaniem marki osobistej, promocją salonu oraz kolekcji limitowanych sukien ślubnych, prowadzeniem biura prasowego oraz wsparciem działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-good-one-pr-wygrala-przetarg-na-obsluge-karoliny-seeger,386719,artykul.html

Karolina Seeger to projektantka mody ślubnej stawiająca na odważne i nietuzinkowe kroje. Jej otwarty w styczniu br. salon mieści się w zabytkowej kamienicy w samym sercu Wrocławia, przy ul. Rynek 30. Showroom to odnowiona, 115-letnia, elegancka sala balowa z widokiem na wrocławski rynek. Kreacje pochodzące z jej salonu są chętnie wybierane przez kobiety z całego świata, ceniące ekstrawagancję i niepowtarzalność projektów. Karolina Seeger w swoich działaniach stawia na indywidualne podejście do każdego projektu oraz przyszłej panny młodej. Karolina Seeger, jako pierwsza w Polsce projektankta mody ślubnej zdecydowała się na wprowadzenie maseczek ślubnych do swojego portfolio.

Do zadań agencji Good One PR należy m.in. budowanie marki osobistej, promocja salonu oraz kolekcji Karoliny Seeger, prowadzenie biura prasowego, kontakt z mediami oraz wsparcie działań marketingowych.

Z ramienia Good One PR działania koordynuje Ilona Rutkowska, Senior Account Executive przy wsparciu Amelii Najdy, PR Assistant. Klienta pozyskano w wyniku wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764